Всім власникам 3.0 TFSI відомо, що цей двигун йде на алюмінієвому блоці з авісиловим та нікосиловим напилом. Рано чи пізно в них трапляється задіри. Коли задіри сягають досить значних результатів – доводиться щось вирішувати з двигуном. В цій ситуації варіанта два: або міняти двигун на інший або проводити гільзування.
Давайте розберемо питання: чи варто гільзувати 3.0 TFSI?
Mr. Driver – спеціалізований автосервіс Audi, Volkswagen, Seat, Skoda та Porsche, і в цих питаннях ми трохи маємо уявлення. Так от – наше розуміння, що не варто! Чому не варто, запитаєте Ви? А тому, що в блоках N12 дуже тонкі перегородки між циліндрами і вони дуже часто лопають, навіть якщо ти загільзуєш і в тебе перегородки не лопнуть – є дуже велика вірогідність того, що при запресуванні починає вести нижню кришку колінчатого валу.
Таким чином коли ти починаєш збирати двигун в тебе просто викручує гільзу. Тому гільзування даних двигунів – це дуже великі ризики. І саме тому в нашому розумінні воно того не варто. Якщо присутні досить великі задіри, ми рекомендуємо купити б/у двигун з невеликим пробігом і замінити. Чому саме б/у двигун? Тому що гарний б/у двигун коштує порядка 5,000 $. А якщо зробити гарне, якісне гільзування з заміною поршневої групи та заміною ланцюгів ГРМ, то враховуючи вартість всіх розхідних матеріалів, такий ремонт сягає 7,000 – 8,000 доларів. Тобто майже в два рази дорожче, ніж купити б/у двигун. Ми за адекватну витрату грошей наших клієнтів, тому на даний двигунах ми не рекомендуємо робити гільзування.
Були випадки, що 3.0 TFSI двигун під’їдає масло, пробіг був 300 000 км – значних задірів не було, ми двигун розібрали і просто побачили, що вже сильно стерті кільця. Ми замінили поршні з кільцями, встановили і розхід масла зникне у 80%. Невеличкий розхід залишився, але ми дали двигуну нове життя, тому приймаєте рішення робити гільзування чи купити б/у двигун.
Гільзування 3.0 TFSI
Гільзування 3.0 TFSI Київ, гільзовкаTFSI
Залишити відповідь