- Автомобіль: Volkswagen Golf 7 GTI
- Рік: 2014
Капітальний ремонт двигуна
До нас заїхав дуже крутий Volkswagen Golf GTI 2014 року.
Скарги клієнта:
На автомобілі був підвищений розхід масла та незрозумілий стукіт знизу двигуна, а саме з блоку циліндрів, на холодну, непрогріту машину.
Погодивши з клієнтом ряд робіт, а саме зняття установки двигуна та його дефектування, для того щоб можна було переглянути стан авто - ми прийнялись до роботи.
Спочатку команда Mr. Driver демонтувала двигун, розібрала його та побачила значний знос вкладишів шатунів та масляного насоса. Після чого було виконано наступні роботи:
- замінено масляний насос;
- замінили вкладиші шатунів;
- зробили капітальний ремонт ГБЦ;
- були замінені всі направляючі втулки;
- майстер протер всі клапани та гідрокомпенсатори;
- замінили комплект цепків ГРМ на абсолютно нові та оригінальні комплектуючі (в комплекті цепу ГРМ входить три цепка, три натягувачі та заспокоювачі цепу. Основний ціпок ГРМ, цеп балансувальних валів та ланцюг маслонасоса. Регламент заміни цепів ГРМ на 0 TFSI - 100 000 - 150 000 км. Стан та швидкість зносу залежить від Вашої експлуатації авто та від якості оливи, яку Ви заливаєте в двигун і частоти її заміни.
По закінченню робіт, автомобіль зібрали і перейшли до відкатки. Двигун показав чудовий результат, а саме працював ідеально.
Звертаємо Вашу увагу, що автосервіс Mr. Driver під час виконання таких відповідальних робіт, використовує тільки оригінальні та нові запчастини.