Заміна ременів ГРМ VAG

Ремінь ГРМ Audi, Volkswagen, Skoda, Seat: як часто потрібно міняти та чи варто робити це самостійно

Ремінь ГРМ (газорозподільного механізму) є замкненою стрічкою з поперечними насічками на внутрішній стороні, що робить його зубчастим. Основна функція — забезпечення синхронної роботи розподільного та колінчастого валів.

Автомобілі Audi, Volkswagen, Skoda та Seat оснащені різноманітними бензиновими та дизельними двигунами. Для їх діагностики та ремонту, включаючи заміну зубчастого ременя, потрібні ґрунтовні знання та досвід. Найменша помилка (неправильно встановлене запалювання, перекручений ролик або шків) може призвести до розриву ременя і зіткнення клапанів із поршнями, що зазвичай тягне за собою ремонт блоку циліндрів або навіть всього двигуна.

Не варто довіряти ремонт будь-яких елементів ГРМ майстрам, які керуються принципом “дешевше — краще”.

Для уникнення серйозних проблем вибір автосервісу має бути відповідальним. Ми виконуємо всі роботи з діагностики, обслуговування та ремонту автомобілів Audi, Volkswagen, Skoda, Seat за допомогою оригінального обладнання VAG. Наявність великого складу запчастин і досвідчених майстрів забезпечує високу якість сервісу на сервісі Mr. Driver в Києві.

 

Заміна ременів ГРМ VAG

Періодичність заміни ременя ГРМ Audi, Volkswagen, Skoda, Seat

Всі компоненти газорозподільної системи пов’язані між собою: після впорскування пального поршень приводить у рух колінчастий вал, який, у свою чергу, змушує рухатися розподільний вал через зубчастий ремінь або ланцюг.

Ремінь ГРМ починає працювати одночасно з двигуном, під час чого поступово зношується. Зазвичай у інструкціях до автомобілів VAG вказується період заміни ременя — зазвичай це 100-120 тисяч км пробігу. Однак у складних умовах експлуатації, як це часто буває в Україні, ми рекомендуємо міняти ремінь кожні 60-90 тисяч км.

На термін експлуатації впливають такі фактори:

  • Якість ременя (особливо важливо уникати неоригінальних виробів);
  • Правильність натягу;
  • Стан роликів;
  • Витікання масла з валів;
  • Умови експлуатації (часті поїздки по поганих дорогах, буксирування тощо);
  • Натяг одного з роликів;
  • Знос підшипника водяної помпи;
  • Людський фактор (якість попереднього ремонту);
  • Ступінь зносу та наявність видимих пошкоджень (для вживаних авто).

Щоб уникнути дорогого ремонту двигуна, необхідно регулярно перевіряти систему ГРМ. Заміну ременя слід виконувати своєчасно, навіть якщо зовнішньо він виглядає в нормі. У випадках інтенсивної експлуатації автомобіля заміну варто проводити частіше.

При купівлі вживаного авто ремінь та ролики потрібно обов’язково міняти, незалежно від того, що говорить продавець. Рекомендується також замінити натяжні елементи, шківи та водяну помпу (якщо є люфт).

Ознаки зношеного ременя:

  • Видимі зміни у внутрішніх зубцях;
  • Утворення тріщин, складок, розслоювання матеріалу;
  • Підвищений витрата пального, перегрів двигуна, появи диму з вихлопної труби.

Щоб уникнути таких проблем, необхідно дотримуватись рекомендацій щодо заміни ременя і своєчасно проводити огляд на сервісі Mr. Driver в Києві.


Наша інста

Заміна ременя ГРМ у Києві. VAG, AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA, SEAT

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Контакти
Контакти
Контакти:
Київ,
Івана Дзюби 9
Київ,
Броварський пр., 44
Київ,
Віктора Некрасова 1/3
Години роботи:
  • Пн. - Сб.9.00 - 19.00
  • НдВихідний

Перейти на сторінку контакти

Залишити відгук

    Вибір рейтингу:

    (Безкоштовно з мобільного)

    Передзвонити вам?


      Дякую за звернення!

      Вашу заявку прийнято, зв'яжемося найближчим часом.