Заміна оливи DSG

Роботизована преселективна коробка передач DSG сьогодні встановлюється практично на всі моделі автомобілів концерну VAG, зокрема Audi, Volkswagen, Skoda та SEAT. Цю трансмісію можна охарактеризувати як унікальне поєднання механічних і автоматичних компонентів. Виробник стверджує, що DSG відрізняється високою надійністю в порівнянні з традиційними варіаторами та гідромеханікою. Однак така надійність забезпечується лише за умови регулярного та якісного обслуговування, що враховує особливості конструкції. Зокрема, це стосується своєчасної заміни масла і фільтра, оскільки їх ігнорування може призвести до необхідності ремонту коробки DSG.

Заміна мастила в DSG: порядок дій

Коли потрібно замінювати оливу в DSG?
Основою роботизованої коробки DSG є механіка з традиційним зчепленням, яке аналогічне механічній коробці передач (МКПП). На відміну від автоматичних трансмісій і варіаторів, у DSG відсутній гідротрансформатор. Наявність двох дисків зчеплення забезпечує плавну та швидку передачу, що дозволяє економити паливо, покращувати динаміку розгону та підвищувати комфорт за рахунок відсутності розривів потужності під час перемикання передач. Управління цією коробкою здійснюється електронним блоком управління (ЕБУ) та мехатронікою, що також вимагає підвищеної уваги до стану та якості трансмісійного масла. Рекомендується проводити заміну масла в DSG кожні 60 000 км, однак за складних умов експлуатації цей інтервал слід скорочувати на 20-40%.

Заміна мастила DSG

Надійність та можливі поломки
Модель DSG-6 вважається однією з найнадійніших роботизованих трансмісій і може прослужити близько 250 000 км без ремонту. Проте несвоєчасна заміна масла і порушення інших експлуатаційних вимог можуть призвести до поломок. Регулярна заміна масла допомагає усунути толчки під час перемикання і підвищує плавність роботи трансмісії. Ігнорування цієї процедури може призвести до необхідності ремонту коробки передач.

Як вибрати та замінити оливу в DSG?

Для заміни масла в DSG потрібно обрати відповідну трансмісійну рідину. Об’єм масла зазвичай становить близько 6 літрів, але для коробок з мокрим зчепленням може знадобитися більше, а для сухого — менше. Важливим аспектом є також заміна масляного фільтра та ущільнювального кільця на зливній пробці. Основне правило при заміні масла — використовувати виключно якісні продукти та не змішувати рідину від різних виробників. Хоча заміну можна виконати самостійно, краще звернутися до професіоналів, оскільки для цього знадобляться спеціальні інструменти та обладнання.

Етапи заміни оливи:

  1. Попередній прогрів: перед заміною масла рекомендується прогріти автомобіль, проїхавши близько 10 км.
  2. Підйом автомобіля: встановіть його на смотрову яму або підйомник, за необхідності зніміть захист двигуна.
  3. Зняття фільтра: приберіть повітрозабірник з фільтром і піддоном. Викрутіть пластикову чашку і витягніть фільтр.
  4. Злив масла: підставте ємність під зливну пробку та відкрутіть її. Використовуйте шестигранний ключ для викручування вставки, щоб злити максимальну кількість масла.
  5. Заміна фільтра: зволожте новий фільтр свіжим маслом і встановіть його на місце.
  6. Заливка масла: вставте воронку в зливне отвір і акуратно залийте свіже масло невеликими порціями.

Дотримуючись цих рекомендацій, ви зможете забезпечити надійну роботу коробки DSG на тривалий час.


Наш Тік-Ток

Заміна мастила DSG

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Контакти
Контакти
Контакти:
Київ,
Івана Дзюби 9
Київ,
Броварський пр., 44
Київ,
Віктора Некрасова 1/3
Години роботи:
  • Пн. - Сб.9.00 - 19.00
  • НдВихідний

Перейти на сторінку контакти

Залишити відгук

    Вибір рейтингу:

    (Безкоштовно з мобільного)

    Передзвонити вам?


      Дякую за звернення!

      Вашу заявку прийнято, зв'яжемося найближчим часом.