3.0 TFSI один із самих технологічних та важких двигунів у Audi, Volkswagen та Porsche. В чому полягає складність заміни ланцюгів ГРМ на 3.0 TFSI? Власно кажучи, щоб замінити весь комплект ГРМ на цьому моторі – потрібно розібрати весь двигун, залишається тільки головка блока циліндрів (ГБЦ) і все. Щоб провести дані роботи – потрібно:
- демонтувати двигун;
- від’єднати коробку передач;
- від’єднати всі кришки;
- демонтувати всі три ланцюга ГРМ;
- та познімати всі ваноси, зірочки того, що самий крайній, нижній цепок без демонтажу всіх інших не знімається.
Друзі, якщо Ви робите цю роботу вперше ми б однозначно рекомендували би Вам перечитати технічну документацію по даній роботі (в Elsa), щоб не допустити помилок. Ціна помилки тут досить значна і досить велика.
Також при виконанні цих робіт є певні хитрощі, які мало хто знає та розподіває про них. При виставленні ваносів – їх потрібно зводити спеціальною приспособою VAS 5735. Якщо ваноси не звести – то буде відхилення саме по фазам і Ви будете думати, що у Вас неправильно виставлені мітки ГРМ. Ці всі моменти прописані в керівництві по ремонту та експлуатації. Також зверніть увагу, що всі болти які тягнуться з доворотом в моменті на 90°, обов’язково потребують заміни, тому що дуже часто вони або викручуються або лопаються. Якщо у Вас таке трапиться то відповідно Ви «потрапили» на двійну роботу.
Друзі, виконуйте складні роботи у професіоналів, щоб не перероблювати двічі.
Якщо Вам потрібна заміна ланцюгів ГРМ на 3.0 TFSI – будемо раді допомогти.
Залишити відповідь