Основні поради та проблеми при роботі.
Двигуни 1.8 и 2.0 TSI одні із самих розповсюджених в концерні VAG. Цепок ГРМ в них ходить від 100 до 150 000 км. Чому є така похибка? Тому що все залежить від того, як власник міняв оливу в двигуні та який стиль водіння був у водія.
Отже, які виникають проблеми при виконанні даних робіт і які є хитрощі? Ми Вам все розповімо, щоб Ви не зіткнулися з проблемами Вашого двигуна.
Якщо Ви робите цю роботу вперше, друзі обов’язково зайдіть в Elsa і передивіться всю технічну документацію, щоб Ви розуміли конкретну послідовність: як виставляли самі мітки ГРМ, як знімати ті чи інші елементи і як правильно затягувати фазарегулятор. Це питання дуже важливі, і ціна помилки в цій роботі може бути досить висока, а саме – ремонт головки блока циліндрів (ГБЦ). Так як невелика помилка може призвести до великих проблем. Радимо всі дії, які Ви робите занотовувати та запчастини складати по окремим коробочкам. Також радимо перечитати технічну документацію.
Ланцюги 1.8 та 2.0 TSI складається складаються з трьох комплектів:
- перший ланцюг – це основний цеп ГРМ;
- другий – це балансирувальних валів;
- і третій – цеп маслового насоса.
Якщо ланцюги ГРМ міняється вперше на авто, на пробігу 100-150 тисяч, ми як правило міняємо основний цеп ГРМ і цеп масляного насоса.
Ланцюг балансирувальних валів ми чіпаємо по тій причині, що в неї більший ресурс зносу. Заміну ланцюгу балансирних валів ми проводимо при другій заміні комплекту ГРМ. Обов’язково при заміні цепу балансірних валів виставити мітки на балансирах. Це дуже важливо, бо багато механіків, які суб’єктивні і вважають, що документація – це для «ботанів» або вона просто не потрібна – збирають авто і віддають авто власникам. А власники отримують проблему у вигляді незрозумілої вібрації і не розуміють, що відбувається. А все дуже просто – не виставлені балансирувальні вали. Такі питання у нас виникали, коли клієнти приїжджали до нас і ми переробляли роботу і що балансіри не в мітках. Відповідно ми виставляли по своїм міткам і все було добре. Саме цікаве в цьому питанні, що балансирні вали не дають помилку, та технічно ніяк не можна перевірити поки не розбереш весь двигун.
Якось так друзі, користуйтесь керівництвом для ремонту і експлуатації Elsa і у Вас все вийде, або звертайтесь до спеціалістів в цій справі – Mr. Driver.
Залишити відповідь