Заміна комплекту ГРМ на 2,0 TFSI – одна з найпоширеніших і базових робіт з обслуговування цього двигуна.
Регламент заміни комплекту ГРМ варіюється від 100 тисяч до 150 тисяч кілометрів пробігу, залежно від умов експлуатації автомобіля та стилю водіння. Якщо автомобіль експлуатується в агресивному режимі, необхідність заміни комплекту ГРМ виникає частіше. Наприклад, у випадках автомобілів з тюнінгом ГРМ може зношуватися вже за 80 тисяч кілометрів.
Однією з ключових причин для заміни ГРМ є стан натягувача, який часто досягає межі зносу на зазначеному пробігу. При пробігу від 100 до 120 тисяч кілометрів ми рекомендуємо проводити заміну комплекту ГРМ, до якого входить заміна трьох основних ланцюгів: комплект ГРМ для маслонасосу, основний ланцюг ГРМ з натягувачем та заспокоювачами, а також додатковий ланцюг. На цих компонентах утворюється знос, що може призвести до проблем з фазами газорозподілу.
Ігнорування заміни ГРМ за рекомендованими показниками натягувача може призвести до серйозних проблем. Двигун починає працювати нестабільно, виникають стуки в верхній частині двигуна. Часто на цих двигунах трапляються скачки ланцюгів ГРМ, коли вони перескакують заводську мітку, що призводить до згину клапанів і потреби в капітальному ремонті двигуна.
Своєчасна заміна комплекту ГРМ допоможе уникнути дорогого ремонту та забезпечити надійну роботу двигуна на довгий термін. Дотримання рекомендацій виробника та регулярне обслуговування автомобіля гарантує його тривалу та безпроблемну експлуатацію.
Друзі, СТО Mr. Driver виконує повний спектр робіт по моторам 2.0 TFSI:
- заміна цепків 2.0 TFSI;
- ремонт 2.0 TFSI;
- капіталка 2.0 TFSI;
- заміна ременів ГРМ 2.0 TFSI.
Залишити відповідь