Перш за все треба розібратись, що таке задіри?
Задір – це механічне пошкодження всередені циліндра, а саме це прихоплення поршня до стінки циліндра.
Задіри трапляються в першій генерації двигунів 3.0 TFSI. Перша генерація двигунів які отримали TFSI йшла з 2008 по 2014 рік. Ці двигуни були з алюмінієвим напиленням і саме тому вони дуже страждали від проблеми задирів. Задіри як правило виникали на 150 000 – 200 000 км. А якщо машину експлуатували не прогріваючи і їздили на холодну, то задіри вже могли виникати до 150 000 км пробігу. Також задіри могли виникати значно раніше, якщо водій вчасно не обслуговував двигун (не міняв мастило).
В 2012 року компанія VAG зробила невелику модернізацію двигуна цього покоління. Вони зробили на ньому нікосилове напилення, яке йшло до 2014 року. Нікосил більш стійкий, більш якісніше та довше виконував свою функцію, але все одно зустрічаються задіри на цих моторах. Звісно за рахунок нікосила, ресурс пробігу виріс до 200 000 км.
Основна проблема задирів і головна причина по якій вони виникають – це робота двигуна на холодну. Тобто коли зранку (а особливо в холодну пору року) двигун не прогрівається, а запустився і відразу поїхав.
Друга причина задирів – це несвоєчасна заміна оливи двигуна, тобто водій досить часто перекатує на одній оливі і нехтує регламентом заміни.
По-третє це – погана система охолодження. Наприклад трохи забита система охолодження і таким чином двигун дуже боїться перегрівів.
Щоб уникнути задирів на цих двигунах потрібно:
-
Прогрівати автомобіль мінімум 10 хвилин на холодну перед тим, як на двигуні активно їхати.
-
Раз в 5 000 -7 000 км міняти мастило двигуна та заливати тільки якісну, перевірену оливу.
-
Слідкувати за охолоджуючою рідиною та за системою охолодження.
-
Ні в якому разі не перегрівати двигун.
-
Обов’язково заправлятися гарним паливом, для того щоб була гарна повітряно- паливна суміш.
В 2015 році концерн VAG випустив новий 3.0 TFSI з буквами мотору CREC. Ця генерація перевернула світ вага, так як особливість цього двигуна була в тому, що інжерени ВАГа загільзували двигун, тобто були встановлені чугунні гільзи які ніяким чином вже не могли проявляти задіри. І це дало реальний результат, з цим поколінням, 3.0 TFSI став дуже крутим, надійним двигуном. Він дуже гарно себе показує в роботі, він став досить витривалим, якісним і проблеми задирів зникли. Тому, якщо ти власник 3.0 TFSI після 15-го року – то задирів можна не боятись, а якщо до 15-го року – то наша порада неухильно дотримуватись рекомендацій вище, в противному випадку доведеться витратитись на дороговартісний ремонт двигуна.
ремонт двигуна ауді, ремонт двигуна фолцавен, ремонт двигуна поре, ремонт двигуна сіат, ремонт двигуна шкода
Залишити відповідь