- Автомобіль: Volkswagen Touran 2.0 TDI
- Рік: 2012
Заміна комплекта ГРМ
До нас завітав Volkswagen Touran із 2-літровим дизельним двигуном. Автомобіль мав на одометрі 450 тисяч кілометрів пробігу! Уявіть лише — пів мільйона кілометрів без серйозних проблем. Це авто 2012 року, і його власник вирішив виконати заміну комплекту ГРМ.
Друзі, нагадуємо, що на таких автомобілях рекомендується змінювати комплект ГРМ кожні 80 тисяч кілометрів. Чому не варто затягувати з цим? Тому що заводські компоненти також мають свій ресурс. Під час регламентної заміни ГРМ зазвичай оновлюють ремінь, натяжний ролик і кілька інших елементів. Але такі деталі, як шків чи кріплення, рідко потребують заміни.
У нашому випадку було вирішено замінити весь комплект ГРМ разом із водяною помпою. У цьому двигуні помпа інтегрована в привід ременя ГРМ. Спершу ми зняли захист двигуна, демонтували подушки та отримали доступ до приводу. Як з’ясувалося, заміна була більш ніж доречною: ремінь уже мав ознаки серйозного зносу і навіть тріщини.
Ми встановили новий комплект ГРМ із роликами та напрямними, а також нову водяну помпу. Після цього перевірили систему на герметичність і провели тестову поїздку. Результат – ідеальний! Автомобіль готовий долати нові тисячі кілометрів. 🚗✨