- Автомобіль: Audi A4 B8 2.0 TFSI
- Рік: 2013
Заміна клапану ВКГ
До нас на обслуговування потрапив автомобіль Audi A4 B8 2013 року з 2-літровим бензиновим двигуном. Пробіг автомобіля перевищував 200 тисяч кілометрів. Клієнт звернувся зі скаргами на надмірний розхід оливи — близько одного літра на кожні 1000 км. Це дійсно багато, адже допустимий розхід для такого авто становить до 300 грамів на 1000 км, залежно від умов експлуатації.
Варто зазначити, що сучасні теплонавантажені двигуни дійсно споживають певну кількість оливи, адже вона частково згорає в процесі роботи.
Під час діагностики було виявлено проблему в системі вентиляції картерних газів: вона працювала некоректно через відсутність належного обслуговування. Ми запропонували клієнту комплексне обслуговування системи вентиляції, яке включало:
- демонтаж впускного колектора;
- очищення впускного клапанного механізму горіховою стружкою (цей метод ефективний і безпечний для двигуна);
- очищення форсунок на стенді, заміну ремкомплектів та ущільнювальних кілець, оскільки форсунки були сильно зношені.
Крім того, ми виконали планове технічне обслуговування, замінили моторну оливу та фільтри, після чого провели перший запуск двигуна. Автомобіль почав працювати помітно краще, а звук двигуна став м’якшим і стабільнішим.
Рекомендуємо обслуговувати систему вентиляції картерних газів кожні 60–80 тисяч кілометрів залежно від умов експлуатації. Це допоможе продовжити термін служби вашого Audi або Volkswagen.