- Автомобіль: Audi Q7 3.0 tfsi
- Рік: 2012
Знову відкриваються ворота боксу, а це значить, що ще одна машинка завітала до "лікаря")) Цього разу у команди в роботі Audi Q7 з легендарним двигуном 3.0 tfsi на компресорному надуві та з компресорним нагнітачем повітря.
Відмінність компресора від турбокомпресора в тому, що компресор дає водію постійну потужність навіть з низів обертів при розгоні авто.
Скарги клієнта:
Сторонні звуки з компресора, шуми та скрежети.
При таких симптомах, ми завжди рекомендуємо міняти масло в компресорі, замінити підшипник та сальник, що власне ми зробили і на цьому авто.
Усунення проблеми:
Для початку демонтували сам компресор, зняли передню кришку зі шківом. До речі знімається він дуже непросто, але в нас є спеціальне обладнання яке досить добре допомагає в цьому питанні. Після чого замінили підшипник, сальник та залили масло. Масло для компресора коштує досить не дешево, порядка 3 000 грн за маленьку баночку, але воно продовжує життя компресору ще на 150 000 - 200 000 кілометрів.
Після виконання даних робіт все зібрали, машинка почала працювати дуже тихо та спокійно, приблизно як авто із салону. А може й краще)