- Автомобіль: Audi Q7 3.0 TDI
- Рік: 2011
В роботі Audi Q7 2011 року на трьох літровому дизельному двигуні.
Клієнт звернувся до нас, так як після заміни гуми не зміг зробити розвал-зходження. Причина була в тому, що салінблоки розвальних ричагів були просаджені настільки, що не крутились болти. Майстрами Mr. Driver було прийняте рішення замінити всі сайлентблоки задньої ходової частини. Клієнт погодив це рішення і команда взялась до роботи.
На даному автомобілі у задній ходовій частині встановлено вісім ричагів. Для заміни сайлентблоків майстер зняв підрамник, демонтував всі вісім ричагів - відповідно по чотири ричаги з кожної сторони. Та безпосередньо прийнялись за заміну сайлентблоків. Дана робота була досить важка та непроста, тому що болти не крутилися і для цього потрібно було все вирізати, тобто виконувати слюсарні роботи. За допомогою болгарки вирізали всі старі болти, перепресували всі сайлентблоки, на даному авто їх 18 штук в задній ходовій частині.
Після перепакування сайлентів зібрали все на місце, встановивши новенькі болти, перемазавши їх змазкою, що дає змогу болтам не прикіпати у втулках сайлентблоках. Після зборки зробили розвал-сходження, після чого автомобіль став їхати по іншому, став тихенький та збитий.
Порада від Mr. Driverа - обслуговуйте свої Audi вчасно щоб не доводити до такого стану.
Ремонт ходової ауді, заміна сайлентблоків ауді, заміна амортизаторів ауді