- Автомобіль: AUDI A6 C7 2.0 TFSI
- Рік: 2012
Скарги клієнта:
Власник автомобіля описав наступні проблеми по його авто:
- сильна вібрація по кузову в момент прискорення, машина "наче задихається"
- шорх при вивороті керма на місці
- під'їдання мастила
- "піни" \ стуки АКПП на першій-другій передачі
Діагностика автомобіля:
Після дігностики ходової частини та двигуна, мастер знайшов наступні проблеми:
У клапані ВКГ (вентиляції картерних газів) мастило, 10 сайлентблоків мають критичний рівень зносу та діагностику АКПП (автоматичної коробки переключення передач)
Усунення проблеми:
З клієнтом погодили регламент робіт та вибір запчастин. Провели розбір двигуна з метою демонтажу турбіни. Коли турбіна була знята. майстер приступив до чистки клапанів, після чого були почищені форсунки та замінений клапан турбіни.
Далі майстри зробили ходову частину, електрик адаптував коробку. Потім встановили турбіни і зібрали мотор.
Автомобіль відправили на розвал-сходження та, як фінальний етап, машину відкатали.
Як результат роботи: машина набирає швидкість без вібрації та ривків, руль крутить тихо та легко, в ходовій частині сторонніх звуків немає. Після адаптації, АКПП перемикає тихо та плавно. (P.S. на цій машині встановлена АКПП - ZF 8ст)