- Автомобіль: Volkswagen Golf 1.6 MPI
- Рік: 2013
Капітальний ремонт двигуна
Доволі часто до нас заїжджають автомобілі після ремонту на інших сервісах. Так і сьогодні до нас звернувся клієнт, який їздить на VW GOLF 1.6 MPI (літери двигуна BSE).
Скарги клієнта:
присутні гази в системі охолодження газоциліндрів. Зі слів клієнта він робив ремонт двигуна 20 000 км назад на іншому гаражному СТО.
Зробивши діагностика газоаналізатором ми виявили що в газоциліндрах дійсно присутні гази в системі охолодження. Демонтувавши прокладку головки блока циліндрів (ГБЦ) ми побачили, що є прогар прокладки. Потім ми зробили обмір площини блока циліндрів і побачили, що у блока дуже великий прогиб, його потрібно знімати та шліфувати. Цю роботу клієнту не виконували, так як не знали, що при демонтажу головки блока циліндрів (ГБЦ) потрібно шліфувати блок. Відповідно клієнту прийшлось знову платити гроші. Майстри Mr. Driver демонтували двигун та зробили повну дефектовку, замінили вкладиші (так, як вони були не замінені), поршневі кільця (самі поршні були ще в задовільному стані, то ми замінили тільки кільця), зробили головку блока, площину головки блока та блока циліндрів та зібрали все назад.
Друзі, важливі роботи по авто виконуйте тільки в перевірених сервісах, в противному випадку Вам доведеться все перероблювати і платити два рази за одну і ту ж роботу. А буває ще гірше, погані майстри не усунуть проблему, та ще й зіпсують супутні елементи. Не дарма кажуть «жадний платить двічі».