- Автомобіль: Audi Q7 3.0 TFSI
- Рік: 2012
Капіталка двигуна
Audi Q7 2012 року на трьохлітровому бензиновому моторі з системою прямого вприску TFSI.
Скарги клієнта:
Клієнт приїхав з значними задирами в циліндрах автомобіля та з проханням виконати капітальний ремонт двигуна з гільзовкою блоку циліндрів під чугунну гільзу. Це дуже складна, відповідальна та об'ємна робота на яку ми з радістю погодились. Автомобіль 2012-го року, пробіг двигуна – 280 000 км.
Роботи які проводили:
- Для початку демонтували двигун і повністю розібрали його від А до Я, розкрутили кожен болтик на кожну гаєчку;
- повністю перемили та перечистили всі елементи двигуна;
- замінили комплект цепів ГРМ з ваносами (вони же фазообертачі);
- демонтували колінчатий вал;
- підготували блок під гільзування;*
- встановили чугунні гільзи;
- встановили нові поршні з кільцями;
- відремонтували головку блоку циліндрів (ГБЦ);
- замінили всі направляючі клапанів та притерли клапани;
- замінили сальники клапанів;
* Гільзування блоку 3.0 TFSI один із самих складних моментів цього двигуна, тому що в цих моторах дуже тонкі стінки між циліндрами і часто, коли розточується циліндр під гільзу, ці стінки лопають. Після пошкодження - блок можна викинути тільки на сміття.
Після виконання всіх робіт зібрали двигун та встановили його. Результат від великої та кропітливої роботи не заставив чекати на себе. Двигун отримав стан нового. Після відкатки передали автомобіль власнику, який просто засвітився від результату. І це саме приємне в нашій роботі.