- Автомобіль: Audi A6 C7 3.0 TFSI
- Рік: 2014
Гільзування двигуна
До нас в роботу завітала Audi A6 C7 2014 року з двигуном 3.0 TFSI.
Скарги клієнта:
Дуже великий розхід оливи в двигуні, незрозумілі стуки та шуми з під капоту.
Зробивши ендоскопія двигуна, майстрами Mr. Driver було виявлено, що в циліндрах присутні великі задіри. Проговорив з клієнтом дані проблеми, вын захотів відремонтувати двигун, а саме зробити гільзування мотору. Ми взялись до роботи. Спочатку демонтували двигун, розібрали його весь до гвинтака. На фото ви бачите стан поршню, по ним видно, що тефлон весь знятий, тобто відпрацьований. Також вже в піддоні була стружка. Коли ми демонтували колінчатий вал та дістали шатунні вкладиші, то побачили, що провернуло вкладиш на шостому шатуні. Це говорить про те, що двигун дуже перегрівався. Ми купили абсолютно новий колінчастий вал, замінили вкладиші, встановили нові поршні та зробили гільзування блоку циліндрів після чого зібрали і двигун став просто як новий. Клієнт лишився дуже задоволений, а ми тим паче, що понернули життя аудюшці!