Двигун 3.0 TFSI, який використовується в різних моделях Audi, є одним із найпопулярніших і визнаних двигунів. Він має відмінну продуктивність і потужність, що робить його привабливим вибором для багатьох автолюбителів. Однак, як і у більшості автомобільних двигунів, у 3.0 TFSI можуть виникати проблеми.
Так що ж все-таки 3.0 TFSI це проблема чи досить надійний двигун? Давайте розберемося.
3.0 TFSI це досить технологічний та новий двигун який почав випускатися з 2008 року та випускається по сьогоднішній день. На основі 3.0 TFSI почали робити всі нові інноваційні двигуни чотирьохлітрові V8, V 12 – 6.3 у Audi та Volkswagen.
Що стосовно 3.0 TFSI першої генерації, які робилися з алюмінієвих блоків з напиленням нікасилу та алюсилу, то вони на 150-200 тисяч км дуже були розташовані до задирів в циліндрах. Ці задіри виникали через те, що водії на холодну, не прогріту машину починали активно навалювати. По друге, через те що була не обслужена система охолодження і забиті радіатори, машинки постійно перегрівались. Таким чином створювались задіри за рахунок перегріву.
Також несвоєчасна заміна масла – теж причина, яка вбиває мотор. Заміна мастила по регламенту завжди допомагала 3.0 TFSI все довше та довше жити. Ресурс моторів першого покоління з алюмінієвими блоками – 150 000 – 250 000 км, в залежності від якості обслуговування та як за ним дивились власники.
Стосовно другої генерації двигунів 3.0 TFSI, а саме двигуна CREC який пішов з 2015 року – то цей двигун повністю перевернув життя 3.0 TFSI. Виробники зробили його досить надійним, так як команда Mr. Driver дуже гарно знайома з цими моторами, то можемо сказати, що в нашому розумінні – це самий надійний двигун який є у Audi. В цьому двигуні зробили чугунну гільзу, тобто в алюмінієвий блок зробили вставку чугунної гільзи, яка повністю не страждає задирами. Тобто задіри повністю відсутні на цих двигунах. Також у другому поколінні зробили комбінований вприск, тобто на V6 двигуні зробили 12 форсунок, а не шість. На цих моторах йдуть шість форсунок високого тиску та шість форсунок низького тиску які дають роботу та промивку циліндрів на холостому ходу і воно дуже допомагає в житті та в експлуатації 3.0 TFSI.
Таким чином на сьогоднішній день, на 2023 рік, ці двигуни є з великим пробігом – 300-350 тисяч км без серйозних проблем. І ми навіть їх ще не капітали та не ремонтували, тільки обслуговування. Виходячи з цієї всієї інформації можемо зробити висновки що 3.0 TFSI – це новий технологічний двигун, перша генерація досить прискіплива до обслуговування, а друга генерація досить надійна та показує дуже великий ресурс двигуна та радує наших власників.
Крім аспекту надійності, 3.0 TFSI просто не реально валить при умірному розході палива. Ми переконані, що поєднання 3.0 TFSI та Quattro – це сама гримуча суміш.
Отже – 3.0 TFSI це просто пушечний двигун, який буде жити дуже-дуже довго, при правильному обслуговувані.
Декілька порад по обслуговуванню:
- Виконуйте графік технічного обслуговування: регулярне обслуговування – це основа надійної роботи двигуна. Дотримуйтесь інтервалів заміни масла, фільтрів, свічок запалювання та інших витратних матеріалів. Ми рекомендуємо міняти мастило раз в 7,5 тисяч км.
- Використовуйте високоякісне масло та паливо.
- Зверніть увагу на систему охолодження: підтримуйте правильний рівень рідини, що охолоджує, і стежте за станом радіаторів і шлангів. Регулярно перевіряйте наявність витоків.
- Уникайте екстремальних навантажень: уникайте частих різких прискорень, особливо у холодному стані двигуна. Підтримуйте рівномірний режим роботи протягом перших хвилин після запуску. Наступати на «тапку» краще на добре прогрітому двигуні.
- Прогрівайте двигун у холодну пору року: у холодні дні дайте двигуну трохи часу на прогрів перед початком руху.
- Уникайте тривалого перегріву: слідкуйте за температурою двигуна, особливо в умовах високої температури або при інтенсивному навантаженні. Тривалі перегріви можуть призвести до серйозних пошкоджень.
- Перевіряйте систему впуску та вихлопу: регулярно перевіряйте наявність протікань, тріщин та зносу в системі впуску та вихлопу.
- Заміна свічок запалювання: свічки запалення відіграють важливу роль у процесі згоряння палива. Регулярно перевіряйте та при необхідності змінюйте.
- Заміна ременів та роликів: якщо двигун оснащений ременями приводу, стежте за їх станом та замінюйте вчасно, щоб уникнути їх поломки та пошкодження інших компонентів.
- Слідкуйте за електронними системами: 3.0 TFSI, обладнаний різними електронними системами керування. У разі виникнення будь-яких помилок або попереджень на панелі приладів звертайтесь до Mr. Driver – залюбки допоможемо.
Залишити відповідь