Друзі, дуже цікава тема, яка цікавить всіх підписників та всіх цінителів вага – це двигун 2.0 TSI Gen3 EA888.
Чому це ТОП двигун у VAG? За що його так люблять? Чим він такий популярний та чому він гарно піддається тюнінгу? Сьогодні спробуємо Вам все розказати, пояснити і Вас з ним трошки ближче познайомити.
Третє покоління EA888 – двигун, який почав випускатися Ваг груп з 2017 року. Цей мотор зібраний на чавунному блоці і в ньому стоїть комбінований вприск. Саме він служить економія палива та довговічності двигуна, а також допомагає очищати камеру вприску і камеру згорання від додаткового коксування впускної системи.
Форсунки низького тиску служать для чистки впускної системи та для роботи авто на холостому ходу. EA888 дуже сподобався відразу всім цінителем та любителям вага тому, що він відразу йшов на крутому гареті, відразу йшов сильно форсований і він відразу йшов з гарними технічними та технологічними показниками. Його технологічність полягала в тому, що в нього немає тих проблем, які були присутні на Gen2 та Gen1 моторів. Цей двигун забув про такі проблеми, як масложор та коксування маслозйомних кілець. Ну і відповідно він дуже круто піддавався тюнінгу за рахунок зміни конструктивної головки блоку циліндрів (ГБЦ), за рахунок комбінованого вприску, за рахунок додаткової змащувальної системи та додаткового газорозподільного механізму.
Даний двигун дуже круто піддається тюнінгу. Друзі, Ви тільки уявіть собі 2 л соку на штатному двигуні тримають до шістсот кінських сил.
Як це все робиться? – все дуже просто, беремо звичайний, базовий двигун Gen3, видаляємо каталізатори, встановлюємо гібридну турбіну, впускну і випускну систему, фільтр нульового супротиву, даунпайп, гарне налаштування програмного забезпечення (ПО) і вуаля! Після таких маніпуляцій у Вас 450 кінських сил в кармані. А на 100-му паливі у Вас стабільно 500 к.с.
Це дуже круті показники, тільки уявіть 500 сил на 1,2 т ваги. Цей двигун видає 3,5-3,7 від 0 до 100 км/год. Цей двигун, який може стояти на хетчбеку просто натягує суперкари та показує гарний результат.
Саме тому він дуже полюбився цінителям вага, і що саме цікаве, навіть на гарному тюнінгу, авто яке має 400 к.с. добре ходять. В нас на сервісі вже є авто з пробігами 50 000 – 70 000 км на тюнінгу і ходять без проблем. А якщо на такому двигуні зробити ще ковку, тобто встановити ковані шатуни та ковані поршні то цей двигун спокійно витримує 550-600 к.с.
Залишити відповідь