Заміна зчеплення на DSG: чому важливо звертатися до професіоналів
При встановленні нового зчеплення на DSG важливе значення має якість виконання робіт, яка безпосередньо впливає на термін служби агрегату. Можна заощадити, звернувшись до гаражних “спеціалістів” або в перший ліпший СТО, але тоді доведеться міняти вузол кожні півроку. На нашому профільному сервісі дотримуються всі технології заміни зчеплення. Таким чином, ви не лише заощадите в довгостроковій перспективі, але й уникнете проблем з іншими компонентами автомобіля.
Переваги нашого сервісу
- Швидкість роботи: Процес заміни зчеплення займає не більше одного дня, тому ваш автомобіль не простоюватиме на підйомнику тижнями.
- Ми самі підбираємо і надаємо всі необхідні комплектуючі.
- Зручність: Вам потрібно лише зателефонувати або залишити онлайн-заявку і приїхати до Mr. Driver в зручний для вас час.
Технологія заміни зчеплення на DSG
Заміна ремкомплекту на DSG складніша, ніж на механічній або автоматичній коробці передач. Ми пропонуємо вам ознайомитися з основними етапами цього процесу, щоб ви розуміли, чому його виконання потребує спеціальних навичок та обладнання.
Послідовність робіт
1. Комп’ютерна діагностика РКПП: Для складання повної картини стану коробки передач (у нас — безкоштовно, на дилерських сканерах).
2. Зняття коробки передач: Через велику вагу коробки потрібен гідравлічний знімач.
3. Від’єднання багатодискової муфти: Необхідний фірмовий інструмент.
4. Контроль рівня і стану масла в КПП: Перевірка наявності підтікань і потемніння масла.
5. Перевірка стану двомасового маховика: Часто вузли змінюються одночасно через важкодоступність демпфера.
6. Встановлення нової багатодискової фрикційної муфти.
7. Повернення трансмісії на штатне місце.
8. Програмна адаптація КПП: Встановлення базових налаштувань (для наших клієнтів — у подарунок).
Демонтаж трансмісії
Навіть перший крок, зняття коробки передач, вимагає певної підготовки. Для забезпечення вільного доступу до КПП від’єднуються всі патрубки і шланги, що знаходяться в нижній частині автомобіля. Потім відкручуються кріплення і опори, знімається захист двигуна і підрамник. Мотор може бути підвішений або також демонтований. Коробка розмикається з приводами, виймається і ставиться на підкатний тримач. Багато кріпильних болтів розташовані у важкодоступних місцях, що вимагає спеціального інструменту.
Зняття старого зчеплення
Різні версії DSG мають свої конструктивні особливості, які необхідно враховувати при заміні зчеплення (DQ250, DQ200, DQ500, DSG-7 0B5).
Для «мокрих» DSG-6 і DSG-7
1. Зняття утримуючого кільця і видалення захисного кожуха.
2. Видалення стопора, що фіксує кришку зчеплення.
3. Зняття малих стопорних кілець, що відкривають доступ до вилок перемикання, підшипників і опорної пластини.
4. Витяг всіх зазначених деталей і самого вузла.
Технологія для «сухих» DSG-7
1. Зняття великого стопорного кільця, що відкриває доступ до двомасового маховика.
2. Витяг маховика і другого, малого стопора, що закриває багатодискову муфту.
3. Демонтаж муфти і доступ до втулок перемикання, підшипників, упорів і перемичок, які також слід витягти.
Огляд двомасового маховика
При заміні зчеплення важливо перевірити стан двомасового маховика. Оглядається на предмет зовнішніх пошкоджень, тріщин і цілісності корпусу. При виявленні проблем приймається рішення про відновлення або заміну маховика.
Висновок
Тільки правильне виконання всіх етапів заміни зчеплення може гарантувати довгий термін служби вузла. Ми знаємо, що багато сервісів у Києві не дотримуються регламентів, тому пропонуємо вам довірити свій автомобіль професіоналам, які виконають роботу якісно і в строк.
Залишити відповідь