Задня ходова частина автомобіля відрізняється від передньої тим, що вона зазвичай має іншу конструкцію та функціональне призначення компонентів.
Задня ходова частина включає в себе задні колеса, задній міст або балку, амортизатори, пружини, стабілізатори, гальма та інші компоненти, які необхідні для забезпечення комфортної та безпечної їзди.
Основна відмінність полягає в тому, що задня ходова частина забезпечує стабільність та керованість задньої частини автомобіля, яка є дуже важливою особливо для автомобілів з заднім або повним приводом. Також, на задній ходовій частині зазвичай встановлюються інші типи підвіски та компоненти, що робить її унікальною порівняно з передньою ходовою частиною.Існує кілька типів задніх підвісок автомобілів:
- Підвіска залежна від жорсткої вісі (балка). Задня балка - це один з типів задньої підвіски, яка складається з жорсткої балки, яка з'єднує задні колеса. Цей тип підвіски забезпечує відмінну жорсткість та міцність, що робить його популярним для використання на важких автомобілях та у вантажних перевезеннях. Однак, задня балка може бути менш комфортною на дорозі через відсутність індивідуальної настройки для кожного колеса, що може призвести до більшої вібрації та нерівності на дорозі.
- Підвіска залежна від пружин (також відома як жорстка вісь) - це тип підвіски задньої частини автомобіля, де пружина розташована між кузовом автомобіля та задньою віссю. В цьому випадку колеса приводяться в рух за допомогою жорсткої осі, яка з'єднує їх з диференціалом. Підвіска залежна від пружин є досить простою в управлінні та дешевою в обслуговуванні, але має обмежену ефективність на нерівних дорогах через відсутність амортизації. Цей тип підвіски застосовується в бюджетних автомобілях та позашляховиках.
- Незалежна підвіска - використовується в сучасних автомобілях з заднім приводом, що дозволяє забезпечити більш точне керування і комфортну їзду.
- Незалежна підвіска - це конструкція підвіски автомобіля, в якій колеса не залежать одне від одного. В такій підвісці кожне колесо закріплене окремо і може здійснювати свої рухи без впливу на інші колеса. Зазвичай, незалежні підвіски використовуються на автомобілях з більш високою швидкістю і підвищеною міцністю, оскільки вони забезпечують кращу стабільність, керованість та комфорт при русі по дорозі або за її межами. До незалежних підвісок відносяться багатозв'язкові, багаторичажні, пневматичні, а також різноманітні комбінації цих типів підвісок.
- Підвіска залежна від пневматики використовує стиснуте повітря для підтримки ваги автомобіля та амортизації дорожніх нерівностей. У такій підвісці головним елементом є пневмобалон, який замінює пружину в залежній підвісці. Зазвичай цей тип підвіски використовують на автомобілях преміум-класу. Він забезпечує високий рівень комфорту та стабільності на дорозі, а також може бути налаштований для підтримки різної ваги автомобіля. Однак, цей тип підвіски може бути вразливим до пошкоджень, таких як проколи або розриви пневмобалонів, тому дуже важливо робити своєчасний огляд автомобіля, в іншому випадку власника чекає ремонт задньої ходової частини автомобіля.
Основні регламентні роботи з задньої підвіски автомобіля включають:
- Перевірка стану амортизаторів. Вихід з ладу амортизаторів може призвести до збою в роботі підвіски та скорочення терміну експлуатації шин.
- Перевірка стану пружин. Недостатній ступінь жорсткості пружин може призвести до зниження контролю над автомобілем.
- Перевірка стану підшипників коліс. Пошкоджені підшипники коліс можуть призвести до шуму та вібрацій під час руху.
- Перевірка стану стійок стабілізатора. Пошкоджені стійки можуть призвести до небезпечного похилення автомобіля в кривих.
Майстри станції техобслуговування Mr.Driver точно знають, наскільки важливий якісний ремонт задньої ходової частини автомобіля, звернувшись до нас ви будете впевнені в надійності свого автомобіля на 110%