До передньої ходової частини автомобіля входять такі деталі, як амортизатори, пружини, стійки стабілізатора, шарніри рульових тяг, наконечники рульових тяг, шарові опори, тяги рульового керування, диски та гальма.
Всі ці компоненти дуже важливі для безпеки та якості керування автомобілем, тому їх треба періодично перевіряти на наявність пошкоджень та вчасно ремонтувати або замінювати.
Шарова опора - це складова частина ходової системи автомобіля, яка з'єднує передню піввісь з рульовим механізмом. Вона складається з кульового винта, на якому розміщена шарова чашка, та відповідного пазу вісі, на якій знаходиться шарова втулка. Шарова опора забезпечує поворот коліс відносно рульового механізму, дозволяючи автомобілю керуватися. Також вона відповідає за передачу нерівностей дороги на кермо і підвіску.
Стійка стабілізатора (або так званий стабілізатор) - це компонент ходової частини автомобіля, що встановлюється між підвіскою і кузовом. Вона складається з пружини і стержня, який з'єднується з підвіскою на одному кінці і з кузовом на іншому. Стійка стабілізатора призначена для зменшення похибок керування автомобілем на дорозі шляхом зменшення перехідних коливань під час руху по нерівностях дороги. Вона допомагає підтримувати стійкість автомобіля під час руху в поворотах і забезпечує більш точне керування.
Опорні підшипники амортизатора - це складові частини ходової частини автомобіля, які знаходяться в верхній частині амортизатора і встановлюються між кузовом автомобіля та амортизатором. Опорні підшипники допомагають зменшити вібрації, що передаються з дороги на кузов автомобіля. Крім того, вони забезпечують поворотність колеса та допомагають утримувати колесо в правильному положенні.
Рульова тяга - це компонент ходової частини автомобіля, який забезпечує зв'язок між кермом і колесами. Рульова тяга передає кермовій колонці рух від керма до рульових механізмів, які перетворюють його на поворот коліс.
Рекомендовано проводити діагностику ходової частини як можна частіше, клієнтам Mr.Driver ми рекомендуємо огляд разом з плановою заміною масла. Деякі деталі мають захисні пильники виготовлені з гумових матеріалів. Час від часу вони як і будь-які гумові деталі мають властивість пересихати від різкої зміни температур або псуватись під дією фізичних факторів таких як, каміння, гравій, пісок та інші. При своєчасній заміні таких елементів котрі своєю чергою коштують копійки, можна продовжити робочий стан деталей на доволі довгий термін, але якщо цього не зробити, то за декілька тисяч кілометрів водій почує стукіт і це буде означати, що почався ефект руйнування металу після чого деталь треба замінити цілком, а це вже зовсім інші фінансові витрати.
Ще один плюс від своєчасної діагностики і проходження обслуговування - це змащення, та перевірка різьбових з’єднань. Припустимо ситуацію коли треба замінити рульову тягу і після заміни зробити розвал сходження. Якщо різьба на правій стороні буде в неробочому стані, деталь доведеться замінити достроково.
Короткий підсумок:
Ремонт передньої ходової частини дуже важливо проводити вчасно і без відкладень, тому що керованість автомобілем впливає на Вашу безпеку. Частіше показувати автівку майстрам навіть якщо нічого не гримить, щоб уникнути можливого ремонту і зайвих витрат.
Окрема тема - це деталі низької якості. Більшість деталей ходової частини не мають технологічної складності, тому охочий компаній зробити дешеву підробку більше ніж шипів на зимовій гумі. Ремонт передньої ходової частини автівок наших клієнтів ми здійснюємо використовуючи оригінальні запчастини від виробника і даємо гарантію на роботу передньої ходової частини і на виконані роботи. У випадку коли оригінальні деталі не по кишені, наші спеціалісти можуть порадити якісні копії від перевірених часом, та водіями виробників.
Автомобілі групи VAG впевнено займають лідерство по якості та міці передньої ходової частини і при своєчасному догляді власники не будуть мати з нею жодних проблем, а якщо у Вас є питання або специфічні ситуації, покажіть свою ластівку спеціалістам Mr.Driver.