Ремонт мехатроніка

Мехатронік знаходиться всередині корпусу коробки передач і має невеликі розміри, при цьому він містить в собі:

 

  • електронний блок керування
  • гідравлічний механізм
  • Датчики
  • Набір механічних тяг та сервоприводів

 

Всі ці компоненти є взаємозалежними і при виході з ладу одного з них, весь ланцюг системи розривається і АКПП починає працювати не коректно. Близько 10 датчиків зчитують показники руху валів, оберти двигуна, температуру масла, рівень тиску масла та інші. Ці дані передаються до блока електронного керування двигуном, де вони миттєво обробляються. Після цього процесор надсилає сигнали до приводів і гідравлічного контуру, визначаючи алгоритм роботи.

   Немає визначеного терміну використання даного механізму. Інколи перші негаразди трапляються вже через 40-60 тис км, а деякі водії звертаються за ремонтом після двохсот тисяч, Але в середньому автовласники звертаються за послугою ремонт мехатроніка вже на першій сотні тисяч пробігу.

Електронний "мозок" КПП

   На практиці, мехатронік повністю керує трансмісією. Цей пристрій визначає необхідність перемикання на іншу передачу, вмикає зчеплення та координує роботу інших блоків.

   Від його правильної роботи залежить плавність та своєчасність перемикання передач, а також "поведінка" роботизованої коробки передач.

   У разі пошкодження або відмови можливі затримки, ривки, вібрації по кузову, додаткові шуми та удари. Навіть якщо автомобіль продовжує рухатися, ігнорувати проблему не можна - це неодмінно призведе до поломки всіх супутніх механізмів.

Чим відрізняються мехатроніки?

   Мехатронік не є універсальним модулем. Для кожної модифікації роботизованої коробки передач розробляється власна версія мехатрона, і вони не є взаємозамінними.

   Що більше, навіть автомобілі одного року випуску з ідентичним типом DSG можуть бути обладнані приладами різних поколінь.

   Основна відмінність полягає у програмному забезпеченні, яке адаптоване під специфіку конкретного автомобіля (об'єм двигуна, передаткові відношення і т.д.).

   Якщо ви хочете встановити на свій автомобіль "неоригінальний" мехатрон, його потрібно перепрограмувати.

   Типові симптоми виходу з строю мехатроіка

   При виході з ладу головного модуля керування DSG наслідки можуть бути різними і залежать від масштабу несправності.

   У деяких випадках водії виправляють незначні неполадки в роботі КПП, в інших випадках коробка переходить в аварійний режим і дістатися до сервісу можна лише на евакуаторі.

    Найчастіше зустрічаються наступні симптоми:

  • З'явлення стороннійх звуків в нижній частині автомобіля ;
  • Надто високі або, навпаки, низькі оберти двигуна (плаваючі оберти);
  • Ривки при перемиканні передач або зміні положення селектора;
  • Удари або затримки при розгоні з місця;
  • Сповіщення про помилку на панелі приладів, неможливість руху автомобіля.

   Можна з упевненістю сказати, що ці несправності часто пов'язані з поломкою мехатрона.

   Для більш точного визначення джерела проблеми можна пройти розгорнуту діагностику в сервісі Mr.Driver (при подальшому ремонті - безкоштовно).

   Майстри перевірять стан основних вузлів трансмісії і нададуть експертний висновок.

Під час сканування ви можете перебувати у боксі та спостерігати за процесом.

   Ми використовуємо дилерські стенди, тому процедура займає всього близько 30 хвилин.Деякі несправності мехатронного блока неможливо діагностувати.У цьому випадку додатково проводиться візуальний огляд.

   Якщо поломка DSG є, ми знайдемо її і запропонуємо вам задовільний шлях ремонту.

   Якщо ви є власником автомобіля марки Audi, Skoda, Volkswagen, orsche або Seat, звертайтесь до нашого профільного сервісу.

   Зручне розташування майстерень дозволить вам швидко до нас дістатися з будь-якого району Києва.

   Які можуть бути проблеми і як їх вирішуватиНесправності мехатронного модуля можна поділити на три типи: електронні, гідравлічні і програмні.

   Часто вихід блока з ладу пов'язаний з витратою клапанів тиску (соленоїдів), вигоранням доріжок на платі (перегрівом).

   Наші фахівці готові здійснити комплексний ремонт, замінити несправні соленоїди, відновити провідні плати, "перепрограмувати" модуль.

   Ремонт мехатроніка здійснюється за допомогою фірмового обладнання, а конструкцію пристрою з досвідом досліджено до кожної гвинтика.