Найнеприємніший етап ремонту для кожного автовласника - це ремонт двигуна автомобіля. Ремонт двигунів буває двох типів, капітальний та частковий і зараз ми розберемось з усім по черзі.
Якщо діагностика проведена і майстер дає висновок капітального ремонту, на автомобіль чекають наступні етапи:
- Демонтаж двигуна
- Мийка, очищення від бруду та масляних плям
- Розбір та дефектовка
- Перевірка геометрії блоку та головки блоку циліндрів
- Заміна поршнів, кільцевих підшипників та інших вузлів
- Гідротестування блоку та ГБЦ
- Збірка та налагодження двигуна
- Тестування на стенді, контроль параметрів
- Інсталяція на автомобіль та кінцеве налаштування електронних систем
- Заміна рідин та фільтрів після перших запусків.
Розберемо випадки коли потрібен саме капітальний ремонт двигуна:
Зношення та пошкодження поверхонь циліндрів. Частими причинами цьому є:
Закінчення моторесурсу визначене виробником, використання неякісних змазуючих матеріалів або ж нехтування термінами проведення технічного обслуговування, неякісні запчастини що призводять до попадання бруду до блоку двигуна котрий викликає подряпини та руйнування на поверхнях під час тертя, або ж банальний перегрів двигуна що змінює геометрію металевих поверхонь.
Втрата компресії двигуна.
Результат зношення та пошкодження поверхонь циліндрів. При збільшенні зазорів між поверхнями зникає тиск необхідний для стабільної роботи двигуна, в результаті поступово зникає потужність автомобіля, а згодом з’являються проблеми з запуском та роботою двигуна.
Підвищене споживання мастила та палива.
Це може відбуватися з таких причин як зношення поршнів, кільцевих, втулок, підшипників або вихлопних клапанів. Крім того, неправильне налаштування двигуна, забруднення фільтрів або пошкодження датчиків можуть також призвести до підвищеного споживання мастила та палива.
Порушення роботи клапанного механізму.
Може відбуватись з різних причин, наприклад, через зношення клапанів, каменів, пружин або тіньових валів. Причинами можуть також бути неправильне налаштування головки ГБЦ, несправність гідрокомпенсаторів або низький тиск масла.
Клапани двигуна відповідають за подачу повітря та палива в камеру згоряння і вивід відпрацьованих газів. Якщо робота клапанного механізму порушена, то може відбуватись неправильне спалювання палива, підвищене споживання палива, зниження продуктивності, забруднення свічок запалювання.
Пошкодження внутрішніх частин двигуна внаслідок несправності системи охолодження, змащення або подачі палива.
Може виникнути внаслідок несправності системи охолодження, змащення або подачі палива. Наприклад, якщо система охолодження не працює не стабільно, то може відбуватись перегрів двигуна, а це часто призводить до пошкодження циліндрів, поршнів, підшипників, клапанів та інших деталей.
- Несправна система змащення (масляний насос) може призвести до зношування частин двигуна та виникнення тріщин, оскільки недостатнє змащення може спричинити надмірне тертя та нагрівання металевих поверхонь.
- Також, несправна подача палива може призвести до пошкодження двигуна, оскільки збіднена або збагачена подача палива може спричинити некоректну роботу всієї системи. Це може призвести до зношування поршнів, підшипників, клапанів, забруднення свічок запалювання та інших проблем з роботою двигуна.
Якщо ви помітили натяки на нестабільну поведінку вашої ластівки - позбавте себе від проблем звернувшись до майстрів сто “Містер Драйвер” і скоріш за все Ваш автомобіль не про капітальний ремонт двигуна ви ніколи не дізнаєтесь, ми усунемо проблему на перших стадіях і Ваша автівка й надалі приноситиме лише задоволення. Всі системи двигуна тісно пов’язані між собою, вихід з ладу дрібної деталі або датчика може призвести до великого ремонту.