DSG - це система автоматичної коробки передач з подвійним зчепленням (Dual-clutch Transmission), яка була розроблена і випущена компанією Volkswagen Group.
Система DSG складається з двох незалежних передач, кожна з яких має свій власний зчеплення і переключається за допомогою електроніки. Це дозволяє автоматично перемикати передачі без провалів у подачі потужності, що забезпечує більш плавну та швидку передачу.
Система DSG здатна забезпечити швидкі перемикання передач, що дозволяє досягти кращої продуктивності та забезпечує більш комфортну їзду. Багато автомобільних виробників включаючи Audi, Volkswagen, Skoda, Seat та інші використовують систему DSG у своїх автомобілях.
Для забезпечення максимального терміну служби DSG необхідно дотримуватися рекомендацій виробника щодо режимів руху та правильного обслуговування трансмісії. Наприклад, виробник може рекомендувати заміну масла та фільтрів DSG кожні 60-80 тис. км або раз на 3-4 роки, залежно від умов експлуатації.
Також важливо уникати спортивного стилю їзди та дотримуватися оптимального режиму руху. DSG провокує їздити агресивніше, особливо на потужних версіях автомобілів, саме тому в “інтернетах” багато чуток про недовговічність даних агрегатів, проте як і будь яка коробка передач для цивільних авто, DSG не пристосована для ралі і при бережній експлуатації та своєчасному обслуговуванні вона має не менший ресурс за інші АКПП.
DSG є складною інженерною системою і може викликати різні проблеми залежно від моделі та віку автомобіля. Давайте розберемо кілька найпоширеніших проблем з DSG:
- Проблеми з маслом АКПП: Відсутність або недостатнє кількість масла може призвести до зносу деталей DSG та порушення роботи системи. Низький рівень масла може також викликати провали в перемиканні передач та погіршення показників прискорення, тому важливо слідкувати за підтіканнями масла АКПП, та слідкувати за його рівнем в системі. Ще однією неявною проблемою може бути якість масла. Не все те масло, що гідравлічне. Існують певні параметри підібрані виробником для належного функціонування системи, тому радимо купувати навіть не аналоги а саме оригінальні мастила.
- Проблеми з мехатроніками DSG: Мехатроніки є важливою частиною DSG, і вони можуть зноситись або виходити з ладу. Це може призвести до провалів у перемиканні передач, нестабільної роботи двигуна та інших проблем. Спокійне водіння та вчасне технічне обслуговування надасть можливість Вашому мехатроніку відпрацювати весь свій термін експлуатації без проблем.
- Проблеми з клапанами: В DSG є декілька клапанів, які регулюють роботу системи. Ці клапани можуть забруднюватись або зноситись, що може призвести до нестабільної роботи двигуна, затримок у зміні передач та інших проблем. З цієї причини дуже важливо вчасно замінювати мастила та фільтри.
- Проблеми з датчиками: Датчики в DSG відповідають за моніторинг деяких параметрів системи, таких як тиск, температура та інші. Якщо датчики зламалися або зносилися, це може призвести до затримок у зміні передач та інших проблем.
- Проблеми з електронною системою DSG: Як і в більшості сучасних автомобілів, електронна система управління може мати проблеми. Це може призвести до несправностей з DSG та іншими системами автомобіля.
Регулярне обслуговування DSG допоможе зберегти його в робочому стані протягом тривалого часу. Ось декілька рекомендацій від Mr.Driver щодо регламентних робіт з обслуговування DSG:
- Заміна масла: Для збереження ефективності DSG важливо регулярно замінювати масло. Рекомендована періодичність заміни масла - кожні 60-80 тис. км. Але варто звернути увагу на те, що це може відрізнятися в залежності від конкретної моделі автомобіля та умов експлуатації.
- Заміна фільтра масла: Крім заміни масла, варто також замінювати фільтр масла DSG. Рекомендована періодичність заміни фільтра масла - кожні 60-80 тис. км.
- Діагностика: Регулярна діагностика DSG може виявити потенційні проблеми до того, як вони стануть серйозними. Рекомендується проводити діагностику DSG кожні 20-30 тис. км або при виникненні підозрілих звуків або вібрацій.
- Перевірка рівня масла: Рівень масла DSG важливо перевіряти регулярно. Найкраще перевіряти рівень перед першим денним запуском, коли двигун ще холодний.
- Заміна сальників: Якщо ви помітили витік масла DSG, то варто звернутися до фахівців для заміни сальників і збереження рівня масла в АКПП.
Ці рекомендації допоможуть зберегти DSG в хорошому стані та запобігти виникненню серйозних проблем у майбутньому. Однак варто зазначити, що кожен виробник може мати власний регламент щодо обслуговування DSG, тому краще дотримуватися рекомендацій виробника або до майстрів, котрим Ви довіряєте свій автомобіль, наприклад Mr.Driver :)
Вартість обслуговування DSG може залежати від багатьох факторів, таких як рік випуску автомобіля, модель трансмісії, розташування та вартість запчастин та праці. Зазвичай вартість заміни масла в DSG може коливатись від $200 до $500, в залежності від автомобіля та регіону.
Ціна обслуговування DSG може бути вищою, ніж у звичайної механічної коробки передач, оскільки вимагає спеціальних знань та навичок, а також використання спеціального обладнання. Запчастини для DSG можуть бути дорожчими, ніж для звичайної механічної коробки передач.
В ціну обслуговування DSG також входитиме перевірка та налаштування електронних компонентів, які відповідають за роботу трансмісії, таких як датчики тиску та швидкості, а також програмне забезпечення трансмісії.
Необхідність обслуговування DSG може бути вказана в рекомендаціях виробника автомобіля. Регулярне обслуговування трансмісії може збільшити її термін служби та знизити ризик виникнення поломок. Тому, якщо у вас є автомобіль з DSG, важливо перевіряти рекомендації виробника щодо регулярного обслуговування трансмісії та вчасно звертатися до кваліфікованих фахівців для її обслуговування, або ж просто довірте Ваш автомобіль нашим спеціалістам і він буде завжди доглянутим та ідеальним. З цінами на ремонт DSG ви можете ознайомитись в нашому прайсі.