Розкоксовка двигуна

Чи потрібно робити? Які плюси та мінуси?

Шановні друзі та подрузі😂, давайте сьогодні розглянемо питання розкоксовки двигуна.

Що таке розкоксовка? Чи потрібно її робити? Які позитивні моменти розкоксовки двигуна? Ну і відповідно, який негатив може спричинити розкоксовка і тягнути за собою великі наслідки? Давайте розбиратись.

Розкоксовка двигунаРозкоксовка – це звичайний хімічний склад рідини, який допомагає знімати кокс з поршньової групи, з поршньових кілець та саме перерозкоксовувати їх, щоб привести в більш робочий стан. “Особисто я розкоксовку називаю останній подих двигуна перед смертю” (ред. – Влад, директор сервісу). Чому так? Як правило коли люди приїжджають з бажанням зробити розкоксовку двигуна, двигун потребує капітального ремонту і як правило вона не допомагає. Якщо робити розкоксовку як профілактичні роботи – це досить непоганий варіант продовження життя двигуна, продовження життя циліндрів, поршньовій групі і розкоксовка буде мати позитивний вплив на Ваш двигун.

Ми рекомендуємо робити розкоксовку обов’язково перед плановим ТО (технічним оглядом). В автомобілі викручуємо свічки, заливаємо рідину в циліндр, залишаємо на ніч (чому на ніч? тому що хімічний склад повинен простояти 4-5 годин щоб вступити в реакцію з коксом, щоб все викислоти та розмокло). Зранку вкрутити свічки, при розкоксовці двигун дуже важко запускається, важко саме на першому запусці. Після розкоксування його треба запустити, прогазувати, вигріти двигун і виїхати на тестову поїздку. Буквально хвилин 10-15, більше їздити не потрібно. Після відкатки треба злити мастило, замінити фільтр оливи, бажано замінити свічки запалювання, так як дуже часто сам кокс забиває свічки і буває з’являються пропуски запалювання. Клієнти не знають що з цим робити і сервіси не знаю що їм порадити. Тобто ми рекомендуємо при розкоксовці робити заміну мастила, заміну масляного фільтра та заміну свічок. 

Розкоксовка двигуна

 

 

Також підкинемо Вам дуже цікаву інформацію, яку мало хто знає: хімічний склад розкоксовки дуже часто підриває краску з піддону двигуна. В автомобілях TSI та TFSI Gen 1 та 2 піддони йдуть фарбовані і якщо ти залишаєш в них склад хімічної рідини, вона вступає в реакцію з краскою і на піддоні починає її підривати і забиває маслоприймач чим може викликати проблему для двигуна, а саме втрата тиску мастила або поганий тиск оливи.

І просто у вас буде задирати розпредвали і через пару тисяч  км, максимум пару десятків тисяч км у Вас просто почне стукати двигун. Тому друзі, обов’язково коли у Вас фарбований піддон двигуна – ми при такій роботі знімаємо піддон, миємо його і дивимося чи підірвали краску чи ні. Далі вибиваємо і пересаджуємо на новий герметик, щоб виключити питання підриву краски та забруднення маслаприйомника.

Ремонт двигуна ваг київ, ремонт двигуна ауді київ, ремонт двигуна фольцваген київ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Контакти
Контакти
Контакти:
Київ,
Івана Дзюби 9
Київ,
Броварський пр., 44
Години роботи:
  • Пн. - Сб.9.00 - 19.00
  • НдВихідний

Перейти на сторінку контакти

Залишити відгук

    Вибір рейтингу:

    (Безкоштовно з мобільного)

    Передзвонити вам?


      Дякую за звернення!

      Вашу заявку прийнято, зв'яжемося найближчим часом.