Двигуни: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 2.0 TFSI
Одне із дуже частих запитань у власників 1.8 TSI, 2.0 TSI та 2.0 TFSI – це великий розхід оливи двигуна.
Отже, що робити з великим розходом мастила? Які основні проблеми та як це вирішується? Зараз виствітлимо Вам ці питання.
Друзі, якщо Ваш моторчик бере літр оливи на 1 000 км – однозначно Вам терміново треба зробити візит на професійний сервіс, а краще на наш сервіс, тому що ми точно знаємо як вирішується це питання. Ми скажемо Вам на сто відсотків, як краще зробити, щоб Ви просто так не викинули гроші на вітер.
Однозначно при таких роботах перш за все ми рекомендуємо детальну ендоскопію та огляд впускної системи автомобіля. Якщо в циліндрах немає перекладки поршнів, залисин та самих задірів ми оглядаємо самі впускні клапани, впускну систему і як правило робимо повному профілактичну роботу системи вентиляція двигуна. Часто коли система вентиляція двигуна працює некоректно, не почищені клапанм, чи не очищені форсунки, або не працює сам масловідділювач – це все причини для колосально великого розходу оливи двигуна.
У нас регулярно трапляються випадки, коли клієнти приїжджають на капітальний ремонт двигуна, ми дивимося, що двигун в гарному стані по ендоскопії і пропонуємо спочатку зробити профілактику системи вентиляції (яка коштує в рази дешевше капіталки, а саме 30 000 грн) і дуже часто вона допомагає. Клієнти дуже здивовані як можна за такі невеликі гроші вирішити всі максимальні проблеми по двигуну.
Залишити відповідь