Мета профілактики:
Проведення технічного обслуговування пневмопідвіски з метою підтримання її у робочому стані.
Технічне обґрунтування:
З часом у контурі пневмопідвіски починає накопичуватися конденсат. Це відбувається через те, що силікагель у корпусі осушувача втрачає свої властивості через 3-5 років і перестає ефективно видаляти вологу з системи. В результаті цього починається корозія металевих елементів системи. При негативних температурах волога всередині системи замерзає, що блокує роботу блоку клапанів, клапанів у штуцерах пневмобалонів та самого компресора.
Можливі несправності:
- Поломка компресора пневмопідвіски
- Вихід з ладу осушувача
- Залипання клапанів пневмобалонів (у штуцерах)
- Неправильне положення кузова автомобіля відносно дороги (перекіс) та/або неможливість його регулювання
- Інші несправності, що призводять до частого спрацювання компресора і, як наслідок, зносу поршневої групи компресора
Послідовність виконання робіт:
1. Перевірка продуктивності компресора пневмопідвіски за допомогою комп’ютера
2. Перевірка герметичності штуцерів пневмобалонів
3. Перевірка роботи датчиків положення кузова автомобіля
4. Дефектація компресора пневмопідвіски з повним розбиранням
5. Заміна вмісту осушувача (силікагелю) компресора пневмопідвіски
6. Заміна реле компресора пневмопідвіски
**Примітка**:
Якщо в процесі робіт майстрами Mr. Driver будуть виявлені суттєві зауваження або несправності, необхідні рекомендації будуть погоджені з Вами до початку робіт.
Залишити відповідь