Підтікання оливи на півпіддоні є однією з найпоширеніших проблем на автомобілях Audi Q7 та Volkswagen Touareg і на трилітрових дизельних двигунах.
Зазвичай ця проблема починає проявлятися, коли пробіг досягає 300 тисяч кілометрів і більше. Підтікання відбувається через пошкодження герметика на передньому правому куті півпіддону.
У таких випадках ми завжди рекомендуємо перепаковувати півпіддон і блок циліндрів, щоб повністю усунути всі можливі проблеми і забезпечити сухість двигуна. Це комплексна робота, яка виконується в нашому сервісі і займає понад тиждень.
До цього процесу входить монтаж і демонтаж двигуна, розбирання комплекту ГРМ за необхідністю заміни, розбирання передньої частини ГРМ, зняття передньої кришки, кронштейнів, натягувачів, стартера, генератора, колектора, форсунок, клапанних кришок та перепакування блоку циліндрів. Обов’язково знімаємо півпіддон, ретельно все вимиваємо, чистимо, наносимо новий герметик і збираємо все назад у правильній послідовності.
Такий регламент робіт зазвичай виконується раз на 300 тисяч кілометрів і вирішує всі необхідні проблеми.
Друзі, СТО Mr. Driver виконує повний спектр робіт по моторам 3.0 TDI, а саме:
- підтікання двигуна Touareg 3.0 TDI;
- перепаковка напівпіддону Touareg;
- ремонт двигуна Touareg;
- підтікання напівпіддону Q7 3.0 TDI;
- підтікання двигуна Audi.
Залишити відповідь