3.0 TFSI – один з найпоширеніших і водночас один з найпроблемніших двигунів на сьогодні.
Чому? Тому що перша генерація 3.0 TFSI виготовлена з певними заводськими дефектами, які важко і дорого виправити. Однією з основних проблем 3.0 TFSI є задири. Чому виникають задири в циліндрах? Вони з’являються насамперед через погане обслуговування автомобіля, несвоєчасну заміну масла та перегрів двигуна.
Крім того, однією з найпоширеніших проблем є активна їзда на непрогрітому автомобілі. Активну їзду слід починати лише після повноцінного прогріву автомобіля, тобто коли він пропрацював 10, 15 чи 20 хвилин, щоб це було безпечно для двигуна.
До основних проблем 3.0 TFSI також можна віднести стук у верхній частині двигуна, а саме стук верхнього натяжителя ГРМ. Чому він стукає? Це відбувається через те, що сам натягувач ГРМ зношується дуже швидко. Це можна вирішити двома способами.
Щодо старих 3.2 TFSI – це одні з перших TFSI у компанії VAG. Спочатку в них були встановлені клапани маслотримачів, але потім VAG їх зняв, щоб двигун швидше зношувався, і потрібно було частіше міняти ГРМ. Ми рекомендуємо встановлювати ці клапани, щоб масло залишалося у верхній частині двигуна, саме в головках блоків циліндрів, і швидше потрапляло в натягувачі.
Отже, ГРМ – це одна з проблемних частин двигуна. Крім того, слід звернути увагу на підвищений витрату масла.
Залишити відповідь