В даних двигунах можна виділити ряд основних проблем, про які ми Вам зараз розповімо для того, щоб застерегти Вас від проблемних та серйозних робіт і дефектів з Вашим вагом. 2.0 TSI та 2.0 TFSI – це двигуни, які працюють на системі прямого вприска. І в них є ряд основних проблем, а саме:
- чистка впуска;
- закоксованість поршневих масляних кілець;
- несвоєчасний знос ланцюгу ГРМ;
- і несвоєчасне підтікання насосу охолодження.
Давайте розберемо ці всі моменти. Чому заздалегідь насос охолодження, він же – помпа, починає текти раніше часу? Тому що двигун постійно навантажують, постійно крутять і дуже часто в них лопають пластикові корпуси самого насосу охолодження до регламенту заміни. Регламент заміна насоса охолодження (помпи) в даних двигунах це 80 000 км. У нас на практиці зустрічалися випадки, що при пробігах 40 000 – 50 000 км ці помпи вже зношуються.
Закоксованість компресійних та масляних кілець. Чому це виникає? А виникає це по декільком причинам: по-перше водії заливають дуже рідке масло, яке просто згорає і не розраховане для цих двигунів. По-друге в першій генерації цих моторів, в самих поршнях дуже маленький отвір під самі кільця і вони реально в районі 100 000 – 120 000 км закоксовуються і двигун починає дуже сильно їсти мастило. Це питання вирішується заміною поршневої групи від ген-2 двигунів таких CCTA та CDAA.
Несвоєчасний знос ланцюга ГРМ трапляється по причині того, що автовласники перекатують інтервал заміни мастила і олива втрачає свої властивості, погано змащує саму систему і в першу чергу зношується сам натягувач ланцюга ГРМ, який може або «перестрибнути», застукати або просто видати помилку по розголосуванню фаз ГРМ.
Друзі, якщо Вам потрібен ремонт 2.0 TSI або 2.0 TFSI в Києві, Mr. Driver до Ваших послуг.
Ремонт 1.8 TSI Київ, Ремонт 2.0 TSI Київ, Ремонт 2.0 TFSI Київ
Залишити відповідь