В даних двигунах можна виділити ряд основних проблем, про які ми Вам зараз розповімо для того, щоб застерегти Вас від проблемних та серйозних робіт і дефектів з Вашим вагом. 1.8 TSI, 2.0 TSI та 2.0 TFSI – це двигуни, які працюють на системі прямого вприска. І в них є ряд основних проблем, а саме:
- чистка впуска;
- закоксованість поршневих масляних кілець;
- несвоєчасний знос ланцюгу ГРМ;
- і несвоєчасне підтікання насосу охолодження.
Давайте розберемо ці всі моменти. Чому заздалегідь насос охолодження, він же – помпа, починає текти раніше часу? Тому що двигун постійно навантажують, постійно крутять і дуже часто в них лопають пластикові корпуси самого насосу охолодження до регламенту заміни. Регламент заміна насоса охолодження (помпи) в даних двигунах це 80 000 км. У нас на практиці зустрічалися випадки, що при пробігах 40 000 – 50 000 км ці помпи вже зношуються.
Закоксованість компресійних та масляних кілець. Чому це виникає? А виникає це по декільком причинам: по-перше водії заливають дуже рідке масло, яке просто згорає і не розраховане для цих двигунів. По-друге в першій генерації цих моторів, в самих поршнях дуже маленький отвір під самі кільця і вони реально в районі 100 000 – 120 000 км закоксовуються і двигун починає дуже сильно їсти мастило. Це питання вирішується заміною поршневої групи від ген-2 двигунів таких CCTA та CDAA.
Несвоєчасний знос ланцюга ГРМ трапляється по причині того, що автовласники перекатують інтервал заміни мастила і олива втрачає свої властивості, погано змащує саму систему і в першу чергу зношується сам натягувач ланцюга ГРМ, який може або «перестрибнути», застукати або просто видати помилку по розголосуванню фаз ГРМ.
Друзі, якщо Вам потрібен ремонт 1.8 TSI, 2.0 TSI або 2.0 TFSI в Києві, Mr. Driver до Ваших послуг.
Ремонт 1.8 TSI Київ, Ремонт 2.0 TSI Київ, Ремонт 2.0 TFSI Київ
Залишити відповідь