Ми підготували для вас спеціальну пропозицію з вирішення проблеми підвищеної витрати оливи на двигунах 1.8 і 2.0 літра Audi.
Наше рішення проблеми “масложер 1.8 / 2.0 TFSI” полягає в заміні поршнів і поршневих кілець старого зразка на нові деталі дуже високої якості. Це пропозиція підходить вам, якщо:
– Ваш автомобіль оснащений двигуном VAG об’ємом 1.8 або 2.0 літра
– Вас турбує велика витрата оливи (від 0,5 літра на 1000 кілометрів і більше)
– Ви не маєте інших серйозних претензій до роботи двигуна вашого автомобіля
– Ви готові залишити автомобіль для ремонту на 2 дні
– Ви готові погодити додатковий ремонт і/або заміну деталей, якщо в процесі дефектування будуть виявлені інші несправності. В іншому випадку починати ремонт може бути недоцільно, наприклад, якщо буде потрібна заміна зношеного ланцюга приводу ГРМ і/або шатунних або корінних вкладишів – доцільно виконати цю роботу одразу. У цьому випадку ви доплатите тільки за деталі. За встановлення, наприклад, нового комплекту ГРМ, ми грошей не візьмемо, оскільки деталі все одно знімаються в процесі ремонту.
Під час ремонту блоку циліндрів ми перевіряємо стан стінок циліндрів, вкладишів і шатунів. Якщо виникнуть питання, ми обов’язково повідомимо вас і погодимо подальші дії. Перед початком демонтажу і розбирання двигуна ми обов’язково оглядаємо циліндри ендоскопом і вимірюємо тиск оливи. Якщо на цьому етапі будуть виявлені серйозні відхилення від норми, ми зв’яжемося з вами, проконсультуємо про можливість і доцільність подальших робіт і витрат.
Друзі, СТО Mr. Driver виконує будь-які роботи по ремонту двигунів ВАГ:
- Ремонт двигуна
- Заміна ГРМ
- Ремонт TSI – TFSI
- Ремонт паливної системи
- Ремонт турбін
- Діагностика двигуна
Залишити відповідь