Трансмісія, а саме роботозована коробка перемикання передач DSG перевернула автомобільний Всесвіт та автопром з середини. Це сталося неймовірно та всі почали копіювати DSG того що саме VAG винайшов DSG у 2006 році. Перемикання перед в автомобілі, на якому встановлена ДСГшка – то щось нереальне, хто їздив – той погодиться, що ніякий звичайний гідротрансформатор не дасть такого швидкого та водночас плавного перемикання.
Основні переваги DSG:
Швидкість перемикання, ні одна коробка в світі не буде так швидко перемикатися як DSG, швидкість перемикання передачі буквально в долі секунди, навіть очі дивуються швидкості, з якою падаю стрілка одометру.
Плавність переключання – особлива перевага DSG в тому, що ти її не відчуваєш, тобто коробка перемикає настільки плавно та тихо, що таке відчуття, що ти їдеш на безступінчастій коробці. На DSG не відчуваєш пінів чи товчків пре перемиканні передачі – і це дуже круті відчуття, коли рулиш тачичкаю на ДСГшці.
Ще одна, ну дуже важлива перевага – це економічність DSG, так як це все ж таки робот, а не класичний автомат. Робот побудований на базі механіки і перемикається актуаторами, тому розхід палива заставить пустити сльозу радості.
Колись коробки РОБОТ були ламучі, погані в перемиканні та ненадійні, VAG змінив це, створивши автомобільне чудо – коробку DSG.
Але так як вона DSG дуже високотехнологічна, то вона потребує підвищеної уваги до сервісу та обслуговування, а саме DQ 200 DSG з одним диском та сухим щепленням потребує заміни щеплення в зборі раз в 100 000 км, а DQ 250 раз в 200 000 – 250 000 км з заміною маховика.
Артем
Dsg ламучий!!! Но ездит действительно хорошо