Капіталка дизельної паливної системи

Капітальний ремонт дизельних паливних систем – це одна із болючих проблем, яка є фінансово затратною у вирішенні на дизельних автомобілях. Чому потрібно робити ці роботи? Що призводить до виникнення таких проблем? Як уникнути капітального ремонту дизельної паливної системи? Та як зробити так, щоб твій дизель прослужив якомога довше? На всі ці питання ми постараємось дати зрозумілі відповіді. 

Капіталка дизеля

Насправді все досить просто і банально – довговічність паливної системи та робота паливної дизельної системи починається з гарного палива. Як правило люди котрі купують дизельні авто вже хочуть економити, вони хочуть щоб в них був маленький розхід палива, хочуть багато їздити, але при цьому мало втратити на паливо. Саме тому вони зазвичай заправляються більш дешевим паливом, і стараються паливний фільтр міняти через дві заміни масла.

Друзі запам’ятайте, якщо у Вас дизельне авто – ніколи не економте на паливі!

Також завжди на плановому ТО міняйте паливний фільтр

Якщо у Вас вже є проблеми по паливній системі: у вас погано запускається автомобіль, чи у Вас збільшений розхід дизеля – Вам необхідно робити певні профілактичні роботи.

Наш автосервіс виконує всі роботи які стосуються Audi, Volkswagen, Seat, Porsche та Škoda. 

В таких ситуаціях ми демонтуємо паливні форсунки, встановлюємо на наш стенд який показує всю картину по паливним форсункам, а саме:

  • як форсунка наливає;
  • як вона тримає герметичність;
  • як вона працює на високих обертах;
  • як вона працює на запуску.

І виходячи з цього ми вже можемо зрозуміти що нам саме робити. 

Давайте розберемо саме проблему капітального ремонту паливної дизельної системи. Якщо в форсунках присутня стружка або якщо Ви робите планове ТО і у Вас в палмвному фільтрі присутня стружка – необхід робити капітальний ремонт паливної системи. До цього питання потрібно підходити досить чітко, зрозуміло і ясно. Є певна послідовність дій, яку потрібно виконати. Якщо будь-який пункт з цієї послідовності дій не виконати то автомобіль працювати не буде і ви втратите дуже великі кошти.

Капіталка дизельної паливної системи

Давайте розберемо по порядку, в капітальний ремонт паливної системи входить:

  1. Ремонт або заміна паливних форсунок.
  2. Обов’язково зняття та встановлення паливного насосу високого тиску (ПНВТ або ТНВД). ПНВТ ставиться також на стенд, діагностується, вскривається. Також дивимось чи є в ньому стружка. Якщо є – діагностуємо яка саме запчастина вийшла із строю або пропонуємо клієнту новий ПНВТ.( ПНВТ досить дорога запчастина в будь-якому автомобілі). Відповідно коли в системі є стружка то вона циркулює по всій системі і наша основна задача замінити  основні вузли і вимити всю стружку із паливної системи будь-яким чином, який тільки можливий. Якщо стружка буде погано вимита, відкапіталена паливна довго не проходить, може ляже за 1 000 км, може лягти за 10 000 км. 
  1. Обов’язково зняття паливного баку та його мийка. 
  2. Зняття насосу підкачки, який в паливному баці і його обов’язкова заміна, дуже часто саме насоси підкачки женуть в дизельну систему стружку. 
  3. Мийка паливних магістралей 
  4. Ну і заміна додаткового насосу, в деяких авто на VAG стоїть дод. насос біля паливного фільтра, який підкачує дизель до фільтра.

 

Якщо кожний пункт цього процесу виконати, то у Вас не буде проблем. Але процес дороговартісний, тому задумайтесь чи потрібно Вам купувати дизель з пробігом! 

капіталка дизеля ваг київ, капіталка tdi київ 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Контакти
Контакти
Контакти:
Київ,
Івана Дзюби 9
Київ,
Броварський пр., 44
Години роботи:
  • Пн. - Сб.9.00 - 19.00
  • НдВихідний

Перейти на сторінку контакти

Залишити відгук

    Вибір рейтингу:

    (Безкоштовно з мобільного)

    Передзвонити вам?


      Дякую за звернення!

      Вашу заявку прийнято, зв'яжемося найближчим часом.