Несправність ходової частини – одна із самих розповсюджених проблем в різних автомобілях. Audi, Volkswagen, Porsche, тобто VAG Group в цьому не виключення.
В цих автомобілях ходова частина ділиться на багаторичажну і на звичайну малоричажну підвіску.
В багаторичажній підвісці велика кількість ричагів, а саме 8 ричагів спереду. А у звичайній ходовій частині спереду всього два ричаги. Чим більше ричагів, тим дорожча вартість ремонту та робіт по ходовій частині. Але якщо оцінювати ці дві ходові частини, то багаторичажка набагато комфортніша та практичніша чим малоричажна.
Отже друзі, як проявляються проблеми в ходовій частині?
Це можуть бути помітні крени на поворотах, люфт рульового управління, стукіт, збільшення гальмівного шляху, погіршення керування автомобіля, стук і шум при вивороті чи повороті руля, будь-який гул чи шелест. Ці всі моменти дуже важливі, тому що від стану ходової частини залежить безпечне керування авто.
СТО Mr. Driver рекомендує при виникненні подібних обставин в ваших автомобілях, не ігнорувати їх і їхати на діагностику, щоб можна було мінімізувати ремонт та полагодити все заздалегідь.
Якщо у Вас є потреба в діагностиці ходової частини, чи потрібен ремонт ходової частини в таких авто як: Audi, Volkswagen, Porsche, Skoda чи Seat – раді будемо Вас бачити.
Ремонт ходової ВАГ. А ремонт ходової ауді. Ремонт ходової фольваген. ремонт ходової порш, ремонт ходової шкода, ремонт ходової сіат
Залишити відповідь