Історія створення DSG
Технології – це рух людства вперед. З кожним роком світ крокує вперед і вперед. Здавалось ще зовсім не давно не було мобільних телефонів та були автомобілі тільки з «ручними» коробками передач. Зараз все змінилось. Технологія пішли далеко вперед та порадували світу такою розробкою як DSG. Що ж це таке? Давайте розбиратись разом. Так як команда Mr. Driver не одну сотню разів розбирала і збирала ці коробки, спробуємо дуже просто описати цю коробку, її еволюцію, переваги та недоліки.
Роботизована коробка передач з 2-ма дисками зчеплення, відома як Direct Shift Gearbox (DSG), була створена компанією Volkswagen Group у 2006 році. Ця технологія дозволяє здійснювати майже миттєве переключення передач дякуючи використанню двох зчеплень. Створення цієї коробки дало можливість встановлювати на автомобілі агрегат, який дає дуже м’яке та комфортне перемикання передач, та при цьому є дуже економічною, так як побудована на базі механіки.
DSG 6 (DQ 250)
Перша DSG яка була створена, це – DSG 6 (DQ 250) яка встановлювалася на перших VW Golf, на перших VW Transporter, на перших Т5. DQ 250 – це шестиступінчата коробка передач на мокрому зчеплені.
Мокре зчеплення DSG 6 (DQ 250) мало забезпечувати надійність, проте в деяких екземплярів негаразди починалися вже після перших двадцяти тисяч км. Агрегат двомасового маховика на практиці вийшов невдалим, що часто призводило до поломки всього комплекту сцепи. Також виникали неполадки з мехатроніком та барабаном зчеплення. Потім, у дві тисячі десятому році співробітники концерну VAG покращили блок зчеплення та в блоках управління зробили суттєві зміни, що значно покращило надійність системи.
DSG 7 (DQ 200)
У дві тисячі восьмому році VAG розробили нову коробку – DSG 7 (DQ 200) семи ступінчату на сухому зчепленні. Ця коробка стала працювати ще з гіршою надійністю, чим 6-ступінчаста DSG 6 (DQ 250). Двохсота ставилась як правило на бензинові двигуни, вона держить більш малий крутящий момент. DQ 200 досить непогана єдиний великий мінус сухої коробки передач що в неї досить швидко зношується зчеплення в міських режимах, тому що машина постійно працює на другій третій передачах. Як результат коробка починає штовхатися вже до 100 000 км. До 100 000 воно лікується першою адаптацією.
Регламент заміни маховика та повністю комплекту зчеплення на DQ 200 це 150 000 км.
В 2012-му Фольцваген, щоб відновити репутацію, розпочала модернізацію системи DSG 7. В результаті удосконалень, здійснених німецькими інженерами, в 2014-му було оголошено, що оновлена DSG 7 може витримувати до трьох ста тисяч км.
DSG 7 (DQ 500)
В 2010 році ВАГ зробили DSG 7 (DQ 500) на мокрому зчепленні.
На сьогоднішній день DQ 500 є найбілш надійна коробок з усіх DSG. Очевидно, що попередні помилки стали цінним досвідом, який інженери фольца взяли до уваги під час розробки нової коробки. Окрім цього, DQ 500 стала не лише дуже надійною, але й має вдосконалені технічні характеристики. Коробка стала ще краще перемикатись, та ще менше витрачати палива. Тобто стала надійнішою та економічнішою.
Більш інноваційні коробки – DL 381, DL 382 та DL 501 які зробили по принципу от DQ 250 та DQ 500.
Отже, як висновок можна сказати, що DSG це інноваційна коробка передач яку винайшов концерн VAG та всі поголовно з німецького автопрому почали копіювати DSG. BMW та Mercedes почали робити на основі DSG роботизовані коробки передач. Але на даний час саме DSG найтехнологічніша, найшвидша та найекономна коробка у світі. Але ціна за такі якості – це її проблемність, тому що вона потребує своєчасного регламенту по ремонту та своєчасного обслуговування. Чим технологічніша коробка тим вона складніша в обслуговуванні, але воно того варте на 100%. Водій, який поїздить на DSGшці вже не захоче потім сідати на гідротрансформатор, тому що відчуваеш переключення кожної передачі, затягування та повільність роботи.
Ремонт DSG, ремонт мехатроніка, діагностика DSG всіх моделей: DQ 250, DQ 200, DQ 500, DL 381, DL 382 та DL 501. Ремонт DSG DQ 250. Ремонт DSG DQ 200. Ремонт DSG DQ 500
Залишити відповідь