Ремонт турбін Audi, Volkswagen, Porsche, Skoda
Друзі, всіх вітаємо! Сьогодні хочемо поговорити на дуже актуальну тему та дати відповіді на такі питання: чому ламається турбокомпресор, який регламент ремонту турбокомпресора, що таке капітальний ремонт турбокомпресора та що таке звичайна профілактична робота турбіни?
Багато клієнтів звертаються з цими питаннями, тому ми вирішили підкинути Вам трохи інфи😉
Чому ламається турбокомпресор на вагах? VAG почав оснощувати свої авто турбокомпресорами досить давно, ще в 2004 році. Перший турбокомпресор, який почав ставитись на ВАГ – це 1.8 турбо. Фактично це дідусь всіх TSI та TFSI. Турбокомпресор – це від’ємна частина двигуна, яка дуже залежить від нього. Залежить саме подачею повітря та масла, тобто ці два основні компоненти впливають на довговічність роботи турбокомпресора. Якщо Ви хочете, щоб Ваш турбокомпресор жив довше – Вам потрібно раз 7 000 – 10 000 км міняти повітряний фільтр салона, слідкувати за герметичністю системи впуску і обов’язково слідкувати за тиском масла. Дуже часто трубки, які йдуть на турбокомпресор – трубки подачі, коксуются або мають певні підтікання. Таким чином турбіна погано охолоджується, погано змащується і починає свистіти та горіти.
Ітак друзі, давайте розберемо, що таке базовий ремонт турбокомпресора? Базовий ремонт турбокомпресора – це комплекс робіт, в який входить: перевірка турбокомпресора на стенді, коли ми знімаємо турбокомпресор – ми його ставимо на стенд та перевіряємо на такі показники: а) на холостий хід; б) на надув на обертах; в) і на герметичність. Це основні фактори, які показують працездатність турбокомпресора по моделі авто. Також є четвертий тест – це перевірка електронної частини турбокомпресора, якщо вона передбачена в турбокомпресорі. Перевірка електроної частини, а саме як працює байпас, як працює електрика. Ці чотири етапи показують як турбокомпресор працює, в якому він стані і що потрібно по ньому робити.
Отже, в базовий ремонт турбіни входить:
- розбір трубокомпресора;
- піскоструй;
- заміна радіакальної втулки;
- проточка вала;
- заміна ремкомплекту турбіни;
- збірка турбіни.
Після зборки турбіна знову ставиться на стенд і перевіряється після робіт на герметичність, на холостий хід і на надув. Таким чином ми бачимо як у нас вийшов ремонт та яка якість ремонту.
У ваговських двигунах TSI дуже часта проблема – при запуску на холостому ходу є невеличка вібрація і невеликий звук зі сторони турбокомпресора. Коли ти газуєш і відпускаєш педаль газу, при скиданні є невеликий дзвін привертаючий увагу водія. Це розбивається калітка турбокомпресора, що саме і дає дзвін. Таким чином ми переварюємо клітку, ставимо туди бронзову втулку і турбокомпресор ходить все довше і довше.
Капітальний ремонт турбокомпресора.
В нього входить заміна картриджа, тобто при базовому ремонті ми точимо вал і міняємо радіальну втулку, а при капіталці ми повністю міняємо весь картридж, тобто у Вас залишається тільки верхня частина – це холодна частина (холодна улітка). Турбокомпресор складається з гарячої та холодної улітки, тобто гарячої та холодної частини.
Одна із складних проблем ремонтів турбокомпресора – це електронні актуатори, електронні клапани, які мало хто вміє діагностувати і ремонтувати. Друзі, автосервіс Mr. Driver закриває весь ряд робіт по турбокомпресорам Audi, Volkswagen, Seat, Porsche.
Залишити відповідь