Збільшення витрат масла є характерною проблемою для двигунів Ген-2 і Ген-1.
Багато власників цих двигунів стикаються з цією ситуацією. Розглянемо детальніше причини, чому ці двигуни споживають більше масла.
По-перше, мало хто знає або розуміє, що для нормальної роботи цих двигунів необхідне регулярне обслуговування, яке включає очищення системи вентиляції і заміну масловідділювачів. Регламент заміни масловідділювачів для цих двигунів становить кожні 60 тисяч кілометрів. Також обов’язково рекомендується очищати клапани для забезпечення коректної роботи системи вентиляції.
Невиконання регламентних робіт призводить до значного коксуання двигуна, поршневого блоку та інших компонентів, що, в свою чергу, спричиняє неповне згорання масла в камері згоряння. Іншою проблемою є маслоз’ємні кільця, які мають тонкі стінки і без пружин, що робить їх схильними до коксуання. Встановлення рестайлингових маслоз’ємних кілець або заміна поршневого блоку на рестайлинговий варіант допомагає вирішити цю проблему, оскільки нові кільця мають більшу товщину і менше схильні до коксуання.
Отже, хоча ці двигуни є досить надійними, важливо дотримуватися регламенту обслуговування для забезпечення їх належної роботи.
Залишити відповідь