Чому 1.8 – 2.0 TSI Gen1 – Gen2 їдять оливу?

Збільшення витрат масла є характерною проблемою для двигунів Ген-2 і Ген-1.

Багато власників цих двигунів стикаються з цією ситуацією. Розглянемо детальніше причини, чому ці двигуни споживають більше масла.

По-перше, мало хто знає або розуміє, що для нормальної роботи цих двигунів необхідне регулярне обслуговування, яке включає очищення системи вентиляції і заміну масловідділювачів. Регламент заміни масловідділювачів для цих двигунів становить кожні 60 тисяч кілометрів. Також обов’язково рекомендується очищати клапани для забезпечення коректної роботи системи вентиляції.

Чому 1.8 - 2.0 TSI Gen1 - Gen2 їдять оливу?

Невиконання регламентних робіт призводить до значного коксуання двигуна, поршневого блоку та інших компонентів, що, в свою чергу, спричиняє неповне згорання масла в камері згоряння. Іншою проблемою є маслоз’ємні кільця, які мають тонкі стінки і без пружин, що робить їх схильними до коксуання. Встановлення рестайлингових маслоз’ємних кілець або заміна поршневого блоку на рестайлинговий варіант допомагає вирішити цю проблему, оскільки нові кільця мають більшу товщину і менше схильні до коксуання.

Отже, хоча ці двигуни є досить надійними, важливо дотримуватися регламенту обслуговування для забезпечення їх належної роботи.

Чому 1.8 – 2.0 TSI Gen1 – Gen2 їдять оливу?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Контакти
Контакти
Контакти:
Київ,
Івана Дзюби 9
Київ,
Броварський пр., 44
Киев,
Виктора Некрасова 1/3
Години роботи:
  • Пн. - Сб.9.00 - 19.00
  • НдВихідний

Перейти на сторінку контакти

Залишити відгук

    Вибір рейтингу:

    (Безкоштовно з мобільного)

    Передзвонити вам?


      Дякую за звернення!

      Вашу заявку прийнято, зв'яжемося найближчим часом.