Гадаємо, що кожного ваговода завжди цікавило питання про відмінності між S-Tronic та DSG. І мабуть ні для кого не новина, що обидві коробки передач дуже схожі за конструкцією, модернізацією та структурою.
Audi та Volkswagen, безумовно, лідери в автомобільній промисловості. Однак основна відмінність полягає в тому, що S-Tronic розміщуються на автомобілях з продольною установкою двигуна, тоді як DSG на автомобілях з поперечною установкою двигуна. Тобто DSG монтується біля двигуна, а S-Tronic – уздовж нього. Зазвичай S-Tronic мають більший обертаючий момент та потужність. Проте існують коробки, які не мають аналогів в S-Tronic і відрізняються від DSG.
Наприклад, у повнопривідних моделях Audi використовується унікальна модифікація S-Tronic, яка також не схожа на лінійку DSG. Фабричне маркування таких коробок – DL382, DL501, 0B5, 0CK, 0CL, 0CJ. Ці коробки абсолютно різні. Однак у DSG та S-Tronic є спільні риси, такі як використання системи зчеплення на мокрих муфтах. S-Tronic та DSG на сьогоднішній день є одними з найтехнологічніших коробок передач у світі і як ми вже неодноразово казали – водію, який трохи поїздив на DSG або на S-Tronic – навряд чи захочеться повертатись до звичайного автомату.
Друзі, сто Mr. Driver надає весь спектр послуг з коробками такого типу, а саме:
- ремонт DSG
- ремонт мехатроника
- ремонт DQ500
- ремонт DQ250
- ремонт DQ200
- заміна щеплення DSG
- ремонт S-Tronic
- ремонт DL501
- ремонт DL382
Залишити відповідь