Чи варто міняти помпу без корпусу?

Чи варто міняти помпу, а корпус термостата залишати старим? 

Двигуни 2.0 TFSI, 1.8 TFSI, 2.0 TSI, 1.8 TSI

В цій статті блогу ми розглянемо цікаве питання, яке часто нам задають власники автомобілів VAG, а саме “ чи можна замінити помпу без корпусу, тому що корпус помпи коштує 15-20 тисяч гривень, у мене ж потекла саме помпа, навіщо міняти корпус?”. Це питання дійсно часто звучить на нашому сервісі. 

Давайте розберемо це питання більш глибоко та зрозуміємо чи варто міняти саму помпу, що буває якщо не поміняти корпус термостата, а замінити саму помпу, і які є позитивні та негативні наслідки для двигунів 1.8 та 2.0 TFSI, TSI.

Чи варто міняти помпу без корпусу?

Термостат з насосом охолодження, тобто з помпою йже одним суцільним агрегатом, який являється взборі. Тобто помпа і термостат йдуть взборі із пластиковим корпусом. В цього агрегата є певний ресурс, який становить 70 000 – 80 000 км. Ми рекомендуємо кожному власнику таких авто міняти помпу до 70 000 км, тому що навіть особисто я потрапляв в халепу, будучи власником автосервісу Mr. Driver, який знає про ці всі проблеми.

В мене була Jetta 1.8 TSI з двигуном CPRA, на якій підходив пробіг до заміни помпи – 68 000  км. Я поїхав у відрядження за кордон і планував собі, що повернувся та відразу зроблю планове ТО і заміню помпу. І що Ви думаєте? – проїхавши 1 500 км в іншій країні у мене зранку засвітився значок системи охолодження, відкривши капот я побачив, що в мене потекла помпа. Друзі, наскільки важко в іншій країні знайти нормальний сервіс, який би тобі зробив послугу. Відповідно я замінив помпу в зборі і про це забув.

Отже, повернемося до нашої статті. Я рекомендую кожному власнику авто міняти помпу в зборі з термостатом. Чому? Тому що в самому корпусі термостата залишається нагар, залишається кокс. Ну і звичайно якщо в насосі є свій ресурс, то в термостаті теж. Також не забуваємо, що пластикові корпуси мають властивість лопатись, мають властивість відслоюватись. Якщо Ви зекономите і заміните помпу, а корпус залишите, то як правило в 90% випадків вже через 20 000 – 30 000 км клієнти повертаються і починають міняти ще й окремо корпус. А це відповідно подвійна робота і людина починає розуміти як вона зекономила. Тобто я всім рекомендую робити регламентні роботи і не економити, тоді Вашу ваг Вас не підведе.

Ремонт помпы 2.0 TFSI, ремонт помпи київ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Контакти
Контакти
Контакти:
Київ,
Івана Дзюби 9
Київ,
Броварський пр., 44
Години роботи:
  • Пн. - Сб.9.00 - 19.00
  • НдВихідний

Перейти на сторінку контакти

Залишити відгук

    Вибір рейтингу:

    (Безкоштовно з мобільного)

    Передзвонити вам?


      Дякую за звернення!

      Вашу заявку прийнято, зв'яжемося найближчим часом.