На просторах інтернету, форумах чи на застільній п’янці дуже багато існує теорій та інформації що двигуни Audi чи Volkswagen, тобто двигуни VAG, дуже ламучі, ненадійні, зроблені для комерції і так далі і тому подібне. Як експерти по ВАГам, можемо заявити – це все чутки.
Мотори, які робить VAG одні з найкращих і найбільш технологічних двигунів на сьогоднішній день. Ці двигуни дуже витривалі та дуже гарно піддаються тюнінгу та доопрацюванням. Також ці двигуни високотехнологічні, тому що ВАГ завжди втілює передові технології, звісно можна ставити 4-х ступінчатий гідротрансформатор якому 20 років і він надійніший ніж меч катана, але час іде і треба рухатись далі, а рух – це технології, і у ВАГа вони найкращі.
Основні двигуни, які найбільш розповсюджені в консервні Audi та Volkswagen – це 2.0 TFSI та 3.0 TFSI.
2.0 TFSI випускається з 2008 року та в першій генерації мав значні проблеми, а саме з поршневою групою та змащуванням поршневої групи. У другій генерація ці проблеми пофіксили. На порядок поліпшили поршневу групу та на рівень краще зробили мастильні матеріали поршневої групи. Після цього цей двигун почав ходити на багато більше кілометрів.
В двигунах першої генерації дуже сильно залягали поршневі кільця і двигун починав їсти дуже багато моторного мастила, це все лікувалося капітальним ремонтом двигуна та встановленням поршневої групи від другої генерації.
Стосовно третьої генерації, яка пішла з 2015 року – взагалі сталося ЧУДО, тому що третє покоління двигунів ходять дуже довго та надійно, при умові, якщо слідкувати за регламентом обслуговування, а саме чистка впускної системи та впускних клапанів і паливних форсунок (раз на 60 000 км) та з вчасною заміною масла, а саме раз на всім тисяч кілометрів (8 000 км).
Що стосується 3.0 TFSI – то це двигуни дуже круті та надійні. Це просто мотор космічного кораблю. Але як і всі двигуни у ВАГа першої генерації мають свої факапи. А саме в двигунах 3.0 TFSI першого покоління дуже часто зустрічалися задири, тому що в них йшло покриття нікосилове. Нікосил – це алюмінієвий блок та сплав з нікосилу який сильно нищився та був дуже сприятливим до задирів.
В другій генерації двигунів пішла чугуна гільза, яка виправила всі нюанси та пішов комбінований вприск, а саме почали встановлюватись форсунки високого тиску та низького тиску. Комбінований вприск допоміг двигуна 3.0 TFSI зменшити розхід палива, покращити змазувальний матеріал, точніше змазочну структуру двигуна та дати надзвичайно великий ресурс. Якщо ресурс ген перших моторів складав 200 000 – 300 000 км максимум то мотори другої генерації поки що не заїжджали на ремонт і вже зустрічалися пробіги понад 350 000 км.
Що стосується дизельних двигунів, то дизельні двигуни у ВАГа дуже круті і реально без проблемні. Вони відрізняються маленьким розхідом палива, але більш клопітливим обслуговуванням, а саме чисткою впускної системи, чистку сажі, сажових фільтрів та обслуговування паливної системи.
Загалом, двигуни ВАГ – це краще, що може статись з Вами)))
Іван
Повністю згоден! Цікава стаття