Нові типи двигунів CRTD, зокрема дизельні моделі, які з’явилися з 2015 року, мають як свої переваги, так і значні недоліки.
У чому полягають основні проблеми цих двигунів? Які труднощі можуть виникнути? У цій статті ми детально розглянемо ці питання.
Однією з головних проблем двигунів CRTD є несправності масляних насосів. Ми рекомендуємо заміну насоса при пробігу 150 тисяч кілометрів. Чому вони виходять з ладу так рано? Справа в тому, що завод-виробник запрограмував двигун так, що на обертах вище 2500 тиск оливи не відповідає необхідним параметрам. Як вирішити цю проблему? Ми виправляємо це програмним шляхом, збільшуючи тиск оливи на певних обертах, що забезпечує кращу змазку двигуна і запобігає можливим проблемам.
Часто трапляються випадки, коли при різкому натисканні на педаль газу двигун заклинює. Це відбувається через недостатній тиск оливи. Соленоїд, який відповідає за великий контур оливи, не активується в потрібний момент.
Залишити відповідь