3.0 TDI CRTD – куди дівся тиск оливи?

Нові типи двигунів CRTD, зокрема дизельні моделі, які з’явилися з 2015 року, мають як свої переваги, так і значні недоліки.

У чому полягають основні проблеми цих двигунів? Які труднощі можуть виникнути? У цій статті ми детально розглянемо ці питання.

3.0 TDI CRTD - куди дівся тиск оливи?

Однією з головних проблем двигунів CRTD є несправності масляних насосів. Ми рекомендуємо заміну насоса при пробігу 150 тисяч кілометрів. Чому вони виходять з ладу так рано? Справа в тому, що завод-виробник запрограмував двигун так, що на обертах вище 2500 тиск оливи не відповідає необхідним параметрам. Як вирішити цю проблему? Ми виправляємо це програмним шляхом, збільшуючи тиск оливи на певних обертах, що забезпечує кращу змазку двигуна і запобігає можливим проблемам.

Часто трапляються випадки, коли при різкому натисканні на педаль газу двигун заклинює. Це відбувається через недостатній тиск оливи. Соленоїд, який відповідає за великий контур оливи, не активується в потрібний момент.


Наша інста

3.0 TDI CRTD – куди дівся тиск оливи?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Контакти
Контакти
Контакти:
Київ,
Івана Дзюби 9
Київ,
Броварський пр., 44
Київ,
Віктора Некрасова 1/3
Години роботи:
  • Пн. - Сб.9.00 - 19.00
  • НдВихідний

Перейти на сторінку контакти

Залишити відгук

    Вибір рейтингу:

    (Безкоштовно з мобільного)

    Передзвонити вам?


      Дякую за звернення!

      Вашу заявку прийнято, зв'яжемося найближчим часом.